هدیه ویژه لامبورگینی برای ۵۰ سالگی میورا +عکس ومشخصات

0

هدیه ویژه لامبورگینی برای ۵۰ سالگی میورا +عکس ومشخصات

نتیجه تصویری برای لامبورگینی میورا
لامبورگینی برای پنجاهمین سالگرد تولید میورا نسخه ویژه ای از آونتادور با رنگ آمیزی خاص و پیشرانه مشابه نمونه عادی در نظر گرفته، که تعداد ۵۰ دستگاه از آن تولید خواهد شد.

باورش دشوار است که قبول کنیم به همین زودی نیم قرن از ساخت لامبورگینی میورا گذشته است. بله، سال ۲۰۱۶ پنجاهمین سالگرد تولید اولین سوپراسپرت موتور وسط جهان است و لامبورگینی قطعا این مناسبت را فراموش نکرده و برای بزرگداشت نسخه ویژه ای از لامبورگینی آونتادور را رونمایی خواهد کرد.

هدیه ویژه لامبورگینی برای 50 سالگی میورا

پس از موفقیت فراری ۲۵۰ LMs مدل ۱۹۶۵، لامبورگینی در پاسخ میورا P400 را به عنوان اولین خودروی موتور وسط تولید انبوه عرضه کرد. تولید میورا انقلابی در طراحی و ساخت سوپراسپرت ها ایجاد کرد و الهام بخش بسیاری از خودروسازها از جمله فراری شد. میورا فروش موفقی را از همان ابتدا در سال ۱۹۶۶ تجربه کرد و این روند را تا سال ۱۹۷۳ که تولید آن متوقف شد ادامه داد.

نتیجه تصویری برای موتور لامبورگینی میورا

لامبورگینی همیشه سعی کرده تا یاد میورا را زنده نگه داشته و در چهلمین سالگرد تولید آن در ۲۰۰۶ نیز به رونمایی از کانسپت میورا مبادرت کرد که با ظاهری مشابه نسل اول میورا P400 اما بسیار مدرن تر تولید شده بود. متاسفانه آن کانسپت هیچوقت به تولید انبوه نرسید و پس از آن تنها نمونه تولید شده به موزه لامبورگینی سپرده شد.

هدیه ویژه لامبورگینی برای 50 سالگی میورا

اما این بار مشتریان لامبورگینی شانس خرید نسخه ویژه آونتادور به مناسبت جشن ۵۰ سالگی میورا را دارند. اساسا این یک آونتادور عادی میباشد که رنگ آن به رنگ متداول محصولات لامبورگینی در دهه ۶۰ درآمده است. رینگ های این مدل نیز به رنگ خاص برنزی درآمده و در کنار آن روی رکاب خودرو نشان ویژه میورا به چشم میخورد. خریداران این لامبورگینی دو حق انتخاب برای رنگ تودوزی دارند که در هر دو مدل به نشان میورا آراسته شده است.

هدیه ویژه لامبورگینی برای 50 سالگی میورا

پیشرانه در این نسخه ویژه دست نخورده باقی مانده و همان موتور ۶٫۵ لیتری V12 به قدرت ۶۹۱ اسب بخار است. البته عملکرد آن با شتاب صفر تا صد ۲٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعت هنوز هم دیدنی و جذاب است.

نتیجه تصویری برای موتور لامبورگینی میورا

اگر تمایل دارید مالک یکی از این نسخه های ویژه باشید بهتر است هرچه زودتر به نزدیک ترین نمایندگی لامبورگینی مراجعه کنید چرا که فقط ۵۰ دستگاه از آن در نمایندگی های منتخب به فروش میرسد. البته لامبورگینی اعلام کرده که تقریبا تمام آنها قبلا پیش فروش شده است. لامبورگینی آونتادور میورا به طور رسمی در جشنواره سرعت گودوود رونمایی خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.