پلت فرم جدید ایران خودرو در خراسان رضوی/۶تیر۹۵

0

تاکید استاندار بر راه اندازی پلت فرم جدید ایران خودرو در خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی خواستار راه اندازی پلت فرم جدید ایران خودرو و انتقال حساب های این شرکت به داخل این استان شد.
تاکید استاندار بر راه اندازی پلت فرم جدید ایران خودرو در خراسان رضویبه نقل از ایرنا ،پلت فرم خودرو از مجموعه زیربندی و جلوبندی، شاسی (شاسی مونوکوک یک خودرو در نظر گرفته شود)، سامانه تعلیق و محل قرارگیری پیشرانه تشکیل می شود.

علیرضا رشیدیان در دیدار با «محسن صالح نیا» معاون امور اقتصادی و صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: شرکت ایران خودرو خراسان یک ظرفیت مطلوب در استان است و اکنون بیش از ۳۰۰ واحد تولید قطعات خودرو در این استان مشغول به فعالیت هستند.
استاندار خراسان رضوی بیان کرد: همزمان با ابلاغ شیوه نامه تامین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، کارگروه تسهیل و کمیته بررسی تشکیل جلسه دادند و نسبت به عارضه یابی از واحدهای تولیدی اقدام کردند.
رشیدیان افزود: بر این اساس تاکنون ۷۲۴ واحد در سامانه بهین یاب استان ثبت نام کرده اند که ۲۸۵ مورد مربوط به واحدهای دارای مجوز از سازمان جهاد کشاورزی و ۴۳۹ مورد، سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده است.
استاندار خراسان رضوی گفت: ۷۵ طرح در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای معرفی به کمیته بررسی، مصوب و ۴۸ طرح پس از بررسی به بانک ها ارجاع شده است که هنوز اقدام قابل توجهی از سوی بانک ها صورت نگرفته است.
رشیدیان تاکید کرد: اجرای موفق این شیوه نامه در گرو همراهی بیشتر بانک ها در پرداخت تسهیلات ابلاغی برای رونق واحدهای تولیدی استان است.
معاون امور اقتصادی و صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز گفت: ۷۶۳۰ میلیارد ریال تسهیلات به خراسان رضوی برای تأمین مالی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، تخصیص داده شده است.
محسن صالح نیا افزود: این تسهیلات سهمیه بندی نیست و طرح ها و پروژه های واجد شرایط را بدون محدودیت می توان معرفی کرد.
وی همچنین ایران خودرو خراسان را با توجه به زیرساخت های مناسبی که دارد؛ به عنوان یکی از بهترین سایت ها در کشور برای راه اندازی پلت فرم جدید دانست.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.