معرفی آرین دیزل جک N56 + عکس و مشخصات
آرین دیزل جک ،نمایندگی فروش کامیونت جک ،مشخصات کامیونت جک ،مشخصات فنی کامیونت جک جدید ،قیمت کامیونت جک ۶ تن ،نمایندگی کامیونت جک در تهران ،مشخصات فنی کامیونت جک ۶ تن ،مشخصات فنی کامیونت جک ۸ تن
محصول N56
طراحی خارجی
اتاق:
طراحی لوکس اتاق با استفاده از المان های مثل زوایای کوچک، خطوط خمیده و صاف، حرکت، آراستگی و استحکام را به نمایش می گذارد. چراغ های جلو دارای طراحی آبشاری مدرن هستند شیشه جلو ساده و شیک طراحی شده، قابلیت دید گسترده محیط را فراهم کرده است.
طراحی عمودی ستون به شکل A باعث ایجاد فضای بیشتر در اتاق و القای حس فشار کمتر در کابین می شود و رانندگی در شرایط طولانی را آسان می کند. دستگیره های در به صورت افقی پوشیده شده با آب کروم و لوکس طراحی شده است.
طراحی داخلی
فرمان قابل تنظیم در تمام جهات شامل بالا، پایین، جلو و عقب که بیشترین امکان تنظیمات را در بین کامیونت های مشابه دارد و با هر نوع عادت رانندگی سازگار می شود. صندلی های مدرن و بسیار راحت خودروهای سری N به همراه طراحی باز خارجی عملا باعث احساس راحتی چشمگیری در رانندگی می شود.
پدال گاز برقی و دارای سنسور قابل برنامه ریزی و بسیار نرم می باشد.
صفحه نمایشگر جلو دارای طراحی ساده با قابلیت خواندن اطلاعات به سرعت و سادگی می باشد. نشانگرهای بستن کمربند، درب ها و قفل اتاق به صورت کاربردی در نمایشگر جلو تعبیه شده اند. دریچه سقفی تعبیه شده در کابین قابلیت تعویض سریع هوای داخل اتاق بدون ورود مستقیم باد به اتاق را فراهم می کند.
جای خواب (در مدل جاخواب دار) به طول ۱/۸ متر علاوه بر امکان استراحت راننده امکان حمل مایحتاج سفر بیشتری را فراهم می کند.
سیستم تعلیق عقب کابین با بهره گیری از تکنولوژی سیلیکون لاستیک و میله تثبیت کننده طولی، نرمی فوق العاده را برای کابین فراهم کرده است.
ایمنی
اولین مدل کامیونت در چین که تست تصادف جامع را با موفقیت کامل پشت سر گذاشته است.
>
امنیت کابین
برای ارتقای سطح ایمنی سرنشینان خودرو در تصادفات از روبرو، کامیونت های سری N از ابتدا بر اساس تئوری دفورمگی در اثر برخورد به صورت غیر خطی و نیز محاسبات و شبیه سازی های کامپیوتری طراحی و ساخته شده اند. صفحه محافظ کابین جلو به صورت بسته، از فولاد بسیار مستحکم ساخته شده است ضمنا در داخل درب ها از فولاد ضد ضربه استفاده شده تا امنیت سرنشینان به طور کامل حفظ گردد.
اطلاعات فنی
پیشرفت مداوم روی سیستم تعلیق
استفاده از طراحی جدید فنر تخت که اجازه می دهد با تعداد کمتری لایه فنر، بار بیشتری قابل حمل باشد. این تکنولوژی باعث کاهش وزن کلی خودرو و افزایش طول عمر سیستم می گردد. لایه فنرها از تکنولوژی پینینگ (peening) ثانویه بهره می برد و از جنبه متالورژی، بسیار مستحکم تر و مقاوم تر از سایر لایه فنرهای مشابه می باشد. استفاده از فریم بزرگ جداگانه، استحکام را تا ۱۰% افزایش داده است.
به کارگیری سیستم شاسی جدا باعث استحکام بیشتر خودرو و کاهش لرزه ها و تکان ها شده است. سوراخ های استاندارد روی شاسی ضمن حفظ استحکام شاسی، قابلیت اضافه کردن اجزا و مجموعه های زیادی را ایجاد کرده است. ارتقای سیستم ترمز:
ترمز اگزوز باعث کاهش دفعات ترمز شده، ایمنی و اطمینان زیادی به عملکرد و عمر سیستم ترمز می بخشد. ترمز دیسکی چرخ های جلو، قدرت و دقت ترمز را افزایش داده است. تست های سه گانه عملکرد
کامیونت جک طی آنالیز CAE به صورت نرم افزاری و تست جاده مورد آزمایش قرار گرفته و تست های ایمنی را با موفقیت سپری کرده و بعنوان یکی از ایمن ترین کامیونت های جهان شناخته شده است. ضمناً کامیونت های جک آزمایش پیمودن مسافت ۰۰۰/۰۰۰/۱ کیلومتری در شرایط بسیار گرم، بسیار سرد و رطوبت بالا را با موفقیت پشت سر گذاشته اند که نشاندهنده قابلیت کارکرد این محصول در کلیه شرایط اقلیمی و جاده ای ایران است.
N721s-N56 | مدل کامیون | ||
جاخواب دار/ معمولی | نوع کابین | ||
۵۸۴۰x1861x2215 | ابعاد کلی شاسی بدون اتاق بار (mm) | ||
۳۳۶۰ | فاصله محورها (mm) | ||
۵۶۰۰ | وزن ناخالص (GVW)(Kg) | ||
۲۰۸۰/۲۱۸۰ | وزن شاسی (Kg) | ||
۱۵۲۵/۱۱۲۵ | وزن محور عقب/جلو (Kg) | ||
۱۰۰ | سرعت حد (km/h) | ||
۳۰ | زاویه پیمایش (%) | ||
۷ | شعاع چرخش (m) | ||
HFC4DA1-2C | مدل | موتور | |
Euro IV | استاندارد آلایندگی | ||
Common Rail+DOC+POC | سیستم سوخت رسانی و آلایندگی | ||
۱۱۴/۳۶۰۰ | توان (Hp/rpm) | ||
۲۵۰/۱۶۰۰-۲۸۰۰ | گشتاور (N·m/rpm) | ||
۲۸۰۰ | حجم موتور (CC) | ||
تک صفحه ای خشک دیافراگمی | نوع | کلاچ | |
Φ۲۵۰ | قطر | ||
با عمل کننده هیدرولیکی | سیستم کلاچ | ||
LC5T28 | نوع | انتقال قدرت | |
۱ ۳ ۵ ۲ ۴ R |
دنده ها | ||
۴.۷۱۷ | Ⅰ | نسبت دنده ها | |
۲.۵۱۳ | Ⅱ | ||
۱.۶۷۹ | Ⅲ | ||
۱.۰۰۰ | Ⅳ | ||
۰.۷۸۴ | Ⅴ | ||
۴.۴۹۷ | R | ||
۳۰۰۰LD041 | نوع | محور جلو | |
۲۴۰۰ | ظرفیت (KG) | ||
۲۴۰۰LD083 | نوع |
جاخواب دار/ معمولی | نوع کابین | |
۵.۵۷۱ | نسبت دنده | محور عقب |
۴۰۰۰ | ظرفیت (KG) | |
ساچمه گردان هیدرولیکی | نوع | فرمان |
√ | Hydraulic Power Steering | |
جلو عقب شمش | نوع | تعلیق |
۷/۴+۶ | تعداد فنر (عقب و جلو) | |
پلاستیک | جنس | تانکر سوخت |
۱۰۰ | حجم تانکر (L) | |
hydraulic brake | سیستم | ترمز |
جلو دیسکی/ عقب کاسه ای | نوع | |
Φ۳۲۰ | قطر کاسه (عقب) | |
√ | ترمز خفه کن | |
√ | ABS | |
۷.۰۰R16 12PR | اندازه لاستیک | تایر |
optional | تیوبلس | |
۱۰۰A·h | باطری | مشخصات سیستم برق |
آلترناتور | ||
۱۲V 2.8kw | استارتر | |
√ | کمربند ایمنی قابل تنظیم | سایر مشخصات |
√ | صندلی قابل تنظیم | |
√ | آلارم دنده عقب | |
√ | رادیو پخش( USB) | |
√ | قابلیت برگردان اتاق با قفل | |
√ | سیستم تهویه مطبوع | |
√ | بخاری | |
√ | شیشه برقی |