ورتک سایکلون چیست ،چگونه نصب می شود و چه مزایایی دارد ؟

0

قیمت سایکلون ،سایکلون پراید ،طریقه نصب سایکلون ،قیمت سایکلون ۳ ، سایکلون ۳ ،خرید ورتک سایکلون ،سایکلون سمند

بدون شک شما بارها و بارها شاهد حرکت دوّار آب جمع شده در سینک آشپزخانه و یا وان حمام منزلتان بوده اید که به محض برداشتن درپوش چاه، آب موجود در آن با حرکتی دایره ای شکل که فقط حلقه های آب روی آن قابل مشاهده بوده اند از لوله پایین رفته است، این ملموس ترین مثال برای حرکت گردبادی است، گردبادها و تند بادها موجود در طبیعت که از پر قدرت ترین نیروهای طبیعی محسوب می شوند خود شاهد مثال دیگری از حرکتهای گردبادی هستند، ما نیز با توجه به معضل کنونی سوخت بر آن شدیم تا با پیگیری مسرانه و مداوم، این تکنولوژی ارزشمند را که طراحی و ساخت کشور (ایالات متحده امریکا) است به میهن خود وارد نماییم و در اختیار شما هم وطن عزیز قرار دهیم تا شما هم بتوانید گامی موثر در جهت بالا بردن راندمان احتراق سوخت اتومبیلتان و در نتیجه افزایش توان موتور به همراه کاهش مصرف سوخت اتومبیل خود بردارید.

ورتک سایکلون در اثر سالها مهندسی و تحقیقات و آزمایشهای متعدد طراحی شده است و به جرات میتوان گفت که ورتک سایکلون بهترین ورتک ژنراتور موجود در بازار است.

در کل ورتک سایکلون یک ورتک ژنراتور ثابت است که بر روی ورودی هوای خودروی شما نصب می شود و با ایجاد گردبادی از هوا در موتور به ترکیب بهتر سوخت و هوا کمک می کند و همین عمل باعث می شود که احتراق در موتور خودرو کاملتر صورت بگیرد و در انتها توان خودرو افزایش یافته و مصرف سوخت به همین میزان کاهش می دهد، ورتک سایکلون هیچ قطعه ی متحرکی ندارد و از استنلس استیل درجه ی یک ساخته شده تا توان خودروی شما را در بهترین شکل افزایش داده و در مصرف سوخت اتومبیلتان صرفه جویی کند.

اطلاعات بیشتر درباره ی کاهش مصرف سوخت
اطلاعات بیشتر درباره ی افزایش توان خودرو

وجود یک طراحی ایده آل و خاص در دستگاه سایکلون ۳ هوا را به حالت گردبادی وارد منیفولد می سازد که مزایای زیر را بدنبال دارد:
۱- هنگامیکه هوا بصورت گردبادی وارد منیفولد می گردد، فرصت بیشتری دارد تا با ملکولهای بنزین ترکیب شود و ملکولهای بنزین بصورت همگن در سطح هوای داخل سیلندر پخش می شوند. بدین شکل هر چه هوا با بنزین بهتر ترکیب شود مصرف سوخت کاهش پیدا کرده و به شتاب خودرو افزوده خواهد شد.
۲- هنگامیکه هوا بصورت گردبادی در می آید در پشت سر خود (سمت فیلتر هوا) خلاء بوجود می آورد. این خلاء خود باعث مکش هوای بیشتر می گردد. گردبادی را تجسم فرمائید که هنگام چرخش اشیاء اطراف را سمت خود می کشد.
۳- هنگامیکه هوا بصورت گردبادی وارد سیلندر می گردد ، فرآیند ترکیب سوخت با حجم هوای بیشتر بهبود یافته و باعث بالا رفتن تراکم موتور می گردد، همین امر تاثیر بسزایی در بهبود احتراق سوخت دارد .
هرچقدر حجم موتور خودرو بیشتر باشد تاثیر سایکلون ۳بر راندمان موتور افزایش می یابد.
نتایج عملکرد دستگاه سایکلون ۳ را می توان به شرح ذیل عنوان کرد:
۱- قابلیت نصب بر روی کلیه خودروها.
۲- تا ۲۴% کاهش مصرف سوخت.
۳- تا ۲۰% افزایش توان خودرو.
۴- تا ۱۷% کاهش آلایندگی گازهای خروجی از اگزوز.
۵- افزایش عمر مفید شمعها تا دو برابر.
۶- کاهش صدای موتور تا ۵ دسی بل.
۷- کاهش فشار وارد بر موتور خودرو هنگام استفاده از کولر.
۸- نصب سریع و آسان.
همچنین دستگاه سایکلون ۳ محصول شرکت KIDC کره جنوبی تاکنون موفق به کسب سه مدال، ۳۱ گواهینامه و تقدیرنامه از سراسر جهان از جمله :
– گواهی ثبت اختراع در ایران و ۲۲ کشور جهان.
– گواهینامه تائید شده از سازمان حفاظت محیط زیست کالیفرنیا CEE گردیده است.
– گواهینامه تست از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا را نیز دارا می باشد.

ورتک سایکلون با صرفه جویی در هزینه سوخت مصرفی اتومبیل شما در مدت کوتاهی هزینه خرید قطعه را به شما باز می گرداند و از آن پس شما می توانید با اطمینان ما به التفاوت این هزینه را در سبد اقتصاد خانواده جای دهید، در اندک مدتی متوجه خواهید شد که سود واقعی حاصل از نصب ورتک سایکلون بسیار بیش از مبلغ هزینه شده برای خرید آن خواهد بود چرا که به غیر از کاهش مشهود مصرف سوخت خودرو باعث بهبود راندمان موتور گردیده و فرسایش قطعات ثابت و متحرک موتور را می کاهد و از دوده زدن شمعها جلوگیری کرده و همچنین عمر روغن موتور را افزایش می دهد و از همه مهمتر اینکه آلایندگی گازهای خروجی را به طور فاحشی کاهش داده و این امر خود باعث کمک به پاکیزگی هوای محیط می گردد.

فواید استفاده از دستگاه (VORTEC CYCLONE) در خودروها:
۱- افزایش توان موتور ۵ تا ۱۲ اسب بخار
۲- کاهش گازهای آلاینده خروجی اتومبیل تا ۴۰%
۳- افزایش عمر شمع ها تا ۲ برابر
۴- افزایش عمر روغن موتور
۵- افزایش عمر قطعات ثابت و متحرک اتومبیل
۶- کاهش صدای موتور
۷- از بین بردن کوپ ها در اتومبیل
۸- بدون نیاز به سرویس و نگهداری

من در کارکرد ورتک سایکلون شک داشتم اما در آخر به این نتیجه رسیدم ار طرفی که ورتک سایکلون گارانتی دارد در خرید این دستگاه هیچ ریسکی وجود ندارد، بعد از نصب این دستگاه بر روی اتومبیلم که یک تائوروس مدل ۹۵ است، بازده خودروی من به بهترین حالت خود در طول سال رسید و مسلما مصرف سوخت خودروی من کاهش یافته است، پیشنهاد من به تمام کسانی که در کاربرد این دستگاه شک دارند این است که کافیست ورتک سایکلون را یکبار امتحان کنید؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.