فروش دو خودروی جدید دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 + جزئیات

0

زمان آغاز فروش دو خودروی جدید دنا پلاس توربو و پژو پارس اتوماتیک TU5 اعلام شد + جزئیات فروش

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش و ثبت نام دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرارسیدن …

 

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو از آغاز فروش و ثبت نام دو محصول جدید گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با فرارسیدن ماه ربیع الاول خبر داد. دنا پلاس توربو شارژ و پژو پارس LX اتوماتیک دو محصول جدید ایران خودرو است که برای نخستین بار با شروع ماه ربیع الاول عرضه خواهد شد.

مصطفی خان کرمی افزود: مشتریان می توانند جهت ثبت نام این دو محصول از ۲۹ آبان ماه با پیش پرداخت مبلغ ۲۵ میلیون تومان برای دنا پلاس توربوشارژ و ۲۲ میلیون تومان برای  پژو پارس TU5 اتوماتیک با موعد تحویل های دی،بهمن،اسفند ۹۶ یا اردیبهشت ۹۷ اقدام کنند. در این روش فروش، الباقی مبلغ خودرو، پس از ارسال دعوتنامه و با توجه به موعد تحویل خودرو دریافت خواهد شد.

وی گفت: باتوجه به افزایش روبه رشد سطح انتظار مشتریان محترم،شرکت ایران خودرو نسبت به ارائه مدل توربو شارژ خودرو موفق دنا پلاس اقدام کرده است، این خودرو که دارای طراحی جذاب و مدرن است با بهره گیری از موتور توربوشارژ، پاسخگوی نیاز مشتریان جوان و با انرژی شرکت ایران خودرو خواهد بود.از سوی دیگر خودرو موفق و پر تقاضای پژو پارس با موتور tu5 نیز با بهره گیری از گیربکس اتوماتیک راحتی و آسایش بیشتری را برای مشتریان محترم ایران خودرو به ارمغان خواهد آورد.

ایران خودرو با داشتن گسترده ترین شبکه فروش و خدمات پس از فروش در کشور، خود را ملزم به پاسخگویی به نیاز و خواسته های مشتریان می داند که بدین سبب خودرو دنا پلاس که خودرویی مدرن و با کیفیت بوده و همچنین خودرو پژو پارس ال ایکس که بعنوان خودرویی باوقار و ایمن شناخته می شود برای بروز آوری محصولات جدید در دستور کار قرار گرفت، که با طراحی، تولید و ارائه آن به مشتریان محترم شرکت پاسخی درخورو شان اعتماد مشتریان به نام ایران خودرو و رفع نیاز های آنان خواهدبود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.