شاسی بلند چینی جدید بازار ایران (زوتی دامای X7 ) + قیمت و مشخصات

0

مشخصات زوتی x7 ، قیمت ماشین زوتی دامای x7 ، قیمت زوتی x7 ، زوتی t700 در ایران ، دامایx7 ، خودروی دامای x7،یک شاسی بلند چینی جدید به بازار ایران نزدیک شد +تصاویر و قیمت

 چینی ها سال هاست که در بازار ایران جا خوش کرده اند. سود کلانی از فروش محصولات تولیدی, وارداتی و مونتاژ شده در ایران کسب می کنند.
به تازگی یک دستگاه خودروی «زوتی دامای X7» به صورت گذرموقت وارد کشور شده است. که در سایت مجله خودرویی ایران برای اولین بار اخبار و تصاویر آن منتشر شده است. البته پلاک گذرموقت برروی این خودرو همان پلاک آزمایش فنی سابق است که با توجه به قوانین جدید برروی خودروهای تازه وارد جهت عرضه به بازار ایران نصب می شوند. خودرویی که قرار است به زودی وارد بازار کشور شود و در میان دیگر رقبای چینی خود قرار بگیرد.

یک شاسی بلند چینی جدید به بازار ایران نزدیک شد +عکس و قیمت

دامایX7 محصول جدید شرکت زوتی چین است که از نظر طراحی یکی دیگر خودروهای کپی برداری شده محسوب می شود. طراحی داخلی و خارجی این خودرو شباهت بسیار زیادی با محصول کانسپت شرکت فولکس واگن یعنی Cross Blue Coupe دارد. دامای X7 به عنوان دومین خودروی تولید شده از سری دامای محسوب می شود که اولین مدل X5 بوده است.

اما داستانی زوتی دامای X7 گذرموقت تازه وارد در تهران چیست؟ این خودرو توسط عکاسان خودرویی در منطقه پونک تهران شکار شده است. دامای X7 مورد نظر از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱٫۸ لیتری توربوشارژر و جعبه دنده ۵ سرعته دستی بهرمند است. پیشرانه ای که دارای ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور است. البته این پیشرانه پایه مورد استفاده در دامای X7 نیست.

پیشرانه ای پایه ای که در این شاسی بلند چینی مورد استفاده قرار گرفته دارای حجم ۱٫۵ لیتر و ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن متر گشتاور است. قدرتمندترین پیشرانه قرار گرفته در محصول جدید زوتی، دارای ۲لیتر حجم و ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این دو پیشرانه به همراه دو جعبه دنده ۵ سرعته دستی و ۶ سرعته اتوماتیک در دامای X7 مورد استفاده قرار گرفته است.

http://cdn.khodrobank.com/Reviews/73821_zotye-damai-x7-interior-980x0-c-default.jpg
این خودروی هفت نفره که در تهران رویت شده به احتمال بسیار زیاد به زودی وارد بازار کشور خواهد شد و قیمتی بیش از ۱۵۰ میلیون تومان خواهد داشت./مجله خودرویی ایران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.