قیمت گران‌ترین موتورسیکلت جهان + عکس

0

موتورسیکلت اهل کشور اسکاتلند با نام «اکوسی FE Ti XX» بخاطر نحوه ساخت و کمیاب بودن به عنوان یکی از گرانترین موتورسیکلت های جهان شناخته می شود

شرکت اسکاتلندی سازنده‎ی موتورسیکلت‎های لوکس اکوسی (Ecosse) یکی از کم‎کارترین شرکت‎های سازنده‎ی موتورسیکلت‎های خاص و منحصر به فرد است که تا کنون تنها سه مدل راهی بازار کرده است.

آخرین سری از مدل‎های این شرکت اسکاتلندی تحت عنوان «Titanium Series» در تعداد بسیار معدود ساخته و راهی بازار یا به عبارت بهتر کلکسیون‎ها شده است. این مدل خاص به واسطه‎ی  ویژگی‎های خارق العاده خود و همچین تعداد اندک تولید که به اندازه‎ی ۱۰ دستگاه بوده است، قیمتی ۳۰۰ هزار دلاری دارد.

از ویژگی‎های مدل اکوسی FE Ti XX می‎توان به پیشرانه ۲.۴ لیتری با توان تولید ۲۲۵ اسب بخار، استفاده از تیتانیوم در بدنه و اگزوز، استفاده از فیبر کربن در شاسی، دسته فرمان و پدال‌ها و همچنین وزن ۴۰۰ کیلوگرمی و ظاهری به اصطلاح ماسل آن اشاره کرد.

دیگر ویژگی خاص این مدل، نحوه‎ی چیدمان لوازم و متعلقات پیشرانه است چرا که  در نگاه اول همه چیز به هم ریخته و غیر عادی به نظر می رسد .

گران‌ترین موتورسیکلت جهان را بشناسید+ تصاویر
گران‌ترین موتورسیکلت جهان را بشناسید+ تصاویر
شایان ذکر است که شرکت اکوسی اسکاتلند تا کنون سه سری موتورسیکلت با نام های The Heretic، Iconoclast و Titanium Series را تولید و عرضه کرده است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.