بررسی قیمت و مشخصات تویوتا آریون “toyota aurion”در بازار ایران

0

قیمت تویوتا آریون ،مشخصات فنی تویوتا آریون ،تویوتا آریون ۲۰۱۷، مقایسه تویوتا اریون ،نگاهی بر وضعیت تویوتا آریون در بازار

پس از اجرای قانون منع واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به کشور، شاهد آن بودیم که دیگر خودروهای لوکس و یا قدرتمند به بازار ایران نیامدند. آن دسته از خودروهای لوکس و خاص هم که وارد بازار شدند، دارای پیشرانه‌ای با حجم کم بوده که غالبا از سیستم توربوشارژر بهره می‌گیرند. با این وجود هنوز هم در بازار گزینه‌هایی موجود است که درکنار توانایی و عملکرد بالا، دارای پرستیژ و وقار ذاتی هستند. هیوندای جنسیس سدان، هیوندای گرنجور، کیا کادنزا و این دسته از خودروها در بازار ما فروش خوبی در مدل‌های کارکرده دارند و اکثر خریداران، آن‌ها را به خاطر قدرت موتور بالایی که دارند خریداری می‌کنند.

همچنین تویوتا آریون نیز گزینه ای است که در میان گزینه‌های مطرح شده شاید کمتر مورد توجه قرار گرفته است که با وجود پیشرانه تنفس طبیعی قدرتمندی که دارد، گزینه‌ای مناسب و کم استهلاک به شمار می‌رود. تویوتا آریون از اواخر سال ۲۰۰۸ با مدل ۲۰۰۹ به بازار ایران عرضه شد، همچنین آخرین نسل از این خودرو در سال ۲۰۱۳ توانست با دو مدل SE و گرند به بازار ایران راه پیدا کند. آریون ۲۰۱۳ در واقع همان تویوتا کمری است که با کد XV50 شناخته می‌شود. البته در برخی از جزئیات و آپشن‌ها گاها تفاوت‌هایی با کمری دارد. این خودرو دارای پیشرانه شش سیلندر ۵/۳ لیتری با توان ۲۶۸ تا ۲۷۲ اسب‌بخار و گشتاور ۳۳۶ نیوتون متری است که همین موضوع توانسته هنوز هم پس از گذشت چندسال، طرفداران زیادی را در بازار برای آریون به ارمغان آورد.

http://cdn.iranjib.ir/images/vv1xfxxfyuxitpcnghkz.jpg

تویوتا آریون

در حال حاضر تویوتا آریون مدل ۲۰۱۳ در بازار کارکرده کشور قیمتی حدود ۱۹۸ تا ۲۲۰ میلیون تومان دارد که بسته به میزان سلامت و کارکرد خودرو این رقم متغیر است. همچنین باید خاطرنشان کرد که تعدادبسیار اندکی از این خودرو به صورت صفر کیلومتر در برخی از نمایشگاه‌ها موجود است که برچسب قیمتی حدود۲۴۰ میلیون تومان را روی آن‌ها زده‌اند. البته شاید خرید چنین خودرویی با این قیمت چندان منطقی به نظر نرسد، اما استهلاک کم، قدرت فنی بالا و مصرف سوخت مناسب از پارامترهایی است که آریون را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها و بخه‌خصوص افراد میانسال تبدیل کرده است.

تویوتا آریون

http://www.ariabuy.com/Cars/Cars/TOYOTA/AURION/Images/15.jpg

از نظر امکانات و آپشن نمی‌توان تویوتا آریون را در سطح بالایی قرار داد و باتوجه به میزان بودجه درنظر گرفته شده باید گفت که شاید چندان انتظارات را برآورده نکند، اما به محض فشردن پدال گاز به شما نشان می‌دهد که روحیه‌ای جوان و پرشور در باطن این پیرمرد میانسال نهفته است

قیمت تویوتا آریون و مشخصات فنی

تویوتا آریون,2013

تویوتا آریون,۲۰۱۳

کلاس خودرو ( شکل بدنه ):
ظرفیت سرنشین: ۵
حجم مخزن سوخت: ۷۰
حجم صندق عقب: ۵۰۴

محدوده قیمت: ۱۸۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تویوتا آریون,2012

تویوتا آریون,۲۰۱۲

کلاس خودرو ( شکل بدنه ):
ظرفیت سرنشین: ۵
حجم مخزن سوخت: ۷۰
حجم صندق عقب: ۵۰۴

محدوده قیمت: ۱۷۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱۷۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان
تویوتا آریون,2011

تویوتا آریون,۲۰۱۱

کلاس خودرو ( شکل بدنه ):
ظرفیت سرنشین: ۵
حجم مخزن سوخت: ۷۰
حجم صندق عقب: ۴۰۰

محدوده قیمت: ۱۵۶,۰۰۰,۰۰۰ تومان
تویوتا آریون,2010

تویوتا آریون,۲۰۱۰

کلاس خودرو ( شکل بدنه ):
ظرفیت سرنشین: ۵
حجم مخزن سوخت: ۷۰
حجم صندق عقب: ۴۰۰

محدوده قیمت: ۱۴۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان
تویوتا آریون,2009

تویوتا آریون,۲۰۰۹

کلاس خودرو ( شکل بدنه ):
ظرفیت سرنشین: ۵
حجم مخزن سوخت: ۷۰
حجم صندق عقب: ۴۰۰

محدوده قیمت: ۱۳۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.