موتورسیکلت دوکاتی زیباترین محصول نمایشگاه میلان +تصاویر

0

موتورسیکلت شرکت دوکاتی به عنوان زیباترین محصول ارائه شده در نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت میلان شناخته شد


طبق روال هرساله، شهر میلان ایتالیا باز هم در ماه نوامبر میلادی میزبان شرکت های مطرح موتورسیکلت سازی جهان بود و یکی دیگر از نمایشگاه های بزرگ جهان در زمینه ارائه‎ی جدیدترین محصولات صنعت موتورسیکلت سازی، از تاریخ ۸ نوامبر شروع به کار کرد و به مدت ۵ روز جولانگاه شرکت های مشهور موتورسیکلت سازی جهان بود.

در نمایشگاه امسال مدل  Ducati Panigale V4 از منظر مجله ایتالیایی Motociclismo به عنوان زیباترین محصول ارائه شده در نمایشگاه موتورسیکلت میلان انتخاب شد.
زیباترین موتورسیکلت نمایشگاه میلان را بشناسید+ تصاویر
دوکاتی Panigale V4 با کسب میزان رأی ۶۱.۱۷  درصدی در حالی موفق به کسب عنوان زیباترین موتورسیکلت نمایشگاه میلان شد که بیش از ۱۶ هزار مخاطب این مجله تخصصی، نخستین گزینه ی خود را این موتورسیکلت زیبا و خوش فرم شرکت دوکاتی انتخاب کرده اند.
زیباترین موتورسیکلت نمایشگاه میلان را بشناسید+ تصاویر
زیباترین موتورسیکلت نمایشگاه میلان را بشناسید+ تصاویر

گفتنی است که نمایشگاه موتورسیکلت (EICMA) از سال ۱۹۱۴ میلادی تا کنون هرساله در شهر میلان برگزار می‎شود و به نمایشگاه میلان نیز شهرت دارد. این نمایشگاه امسال نیز از تاریخ ۸ الی ۱۳ نوامبر میزبان شرکت‎های مطرح موتورسیکلت‎سازی و پذیرای علاقه‎مندان به موتور سیکلت بود و در پایان نیز موفق به بر جای گذاشتن رکورد حضور ۶۰۰ هزار نفری بازدیدکنندگان در تاریخ ۱۰۳ ساله‎ی خود شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.