پرفروش ترین برندهای خودرو در اروپا را بشناسید ؟

0

به نقل از انجمن خودروسازان اروپا، ثبت نام برای خرید خودرو در ماه اکتبر از یک میلیون و ۱۷۰ هزار دستگاه در ماه سپتامبر، به یک میلیون و ۲۱۰ هزار دستگاه خودرو رسید.

آمار فروش ماهیانه شرکت تویوتا، به لطف رشد ۲۲ درصدی برند تویوتا و رشد ۱ درصدی لکسوس، به طور کلی ۲۱ درصد افزایش یافت. به دنبال آن شرکت رنو، رشد ۱۸ درصدی را به خود دید.

آمار فروش ماهیانه شرکت تویوتا، به لطف رشد ۲۲ درصدی برند تویوتا و رشد ۱ درصدی لکسوس، به طور کلی ۲۱ درصد افزایش یافت. به دنبال آن شرکت رنو، رشد ۱۸ درصدی را به خود دید. در ماه اکتبر میزان تقاضا برای برند داچیا ۲۰ درصد و برای برند رنو ۱۷ درصد افزایش یافته است.

اما یکی از پر سر و صدا ترین شرکت‌ها از نظر آمار فروش در این ماه گروه PSA بود. پس از انتشار خبر خرید شرکت اوپل و واکسهال توسط PSA، این شرکت یک رشد فروش ۷۴ درصدی را در اکتبر به خود دید. آمار فروش ترکیبی هر پنج زیر مجموعه PSA، رشد ۶.۷ درصدی نسبت به سال پیش داشته است. پژو به لطف شاسی بلند هفت سرنشینه “۵۰۰۸”، رشد ۱۷ درصدی و سیتروئن نیز افزایش ۷.۴ درصد داشت.

فولکس واگن هم در ماه اکتبر رشد ۴.۷ درصدی داشت. شاگرد اول برندهای فولکس واگن، سئات با افزایش فروش ماهیانه ۲۱ درصدی و پس از آن برند اشکودا با رشدی ۱۱ درصدی بود.

برند‌های فورد، فیات کرایسلر، مرسدس بنز، کیا و هیوندا به ترتیب ۵.۸، ۱.۵، ۷.۷ و ۹.۸ درصد رشد داشته‌اند. اما از طرف دیگر، نیسان و ب ام و به ترتیب با کاهش فروش ۴.۷ و ۹.۲ درصدی مواجه شدند.

منبع: خودروکار

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.