معرفی شاسی بلند لامبورگینی اروس ۲۰۱۸ +عکس و مشخصات

0

لامبورگینی قصد دارد نسخه‌ای سبک‌تر و قدرتمندتر را با نام اروس پرفورمانته را با قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار ارائه دهد

اروس لامبورگینی ۴ دسامبر یعنی دو هفته دیگر به شکل رسمی معرفی می‌شود. این مسئله در دنیایی که قدبلندهای دنیای خودرو محبوب‌تر از کلاسیک‌ها و سدان‌ها شده‌اند مقوله مهمی معرفی می‌شود. از طرفی اروس اولین کراس‌اوور لامبورگینی محسوب می‌‌شود و همین امر برای برند بزرگ ایتالیایی‌ها یک رویداد تاریخی به حساب می‌آید.

به گزارش “اتومبیل مگزین”، این اتومبیل در نمونه اولیه با یک موتور توئین توربوی ۴ لیتری V8 ارائه می‌شود که با تولید گشتاور ۸۴۹ نیوتن‌متر خروجی معادل ۶۵۰ اسب‌بخار دارد. قدرت تولیدی این خودرو با خودرویی مانند  شورلت کوروت Z06 برابری می‌کند.

موتور این خودرو با یک سامانه انتقال قدرت ۸ سرعته مجهز می‌شود نیروی حاصل از موتور را به تمامی چرخ‌ها ارسال می کند. بنابراین می‌توان از لفظ “آل ویل درایو”، یا قابلیت محرک تمام چرخ از آن نام برد. سامانه دیفرانسیل مرکزی تورسن و دف‌های قفل شده عقب نیز در این اروس قدبلند دیده می شوند.

http://www.loginbrands.com/images/Article/100281-Lamborghini-Urus-SUV-22.jpg

براساس گزارش‌ها اروس بیش از ۱۹۹۵ کیلو وزن دارد و با توجه به این وزن به طرز مضحکی سریع به نظر می‌رسد. براساس آمار برآورد شده، این خودرو برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر به ۳.۷ ثانیه زمان نیاز دارد. البته برخی از تست‌های انجام شده در طول آزمایش‌های انجام شده عدد ۳.۳۵ ثانیه را نیز نشان می‌دهد. خودرو می‌تواند با بیشینه سرعت ۳۰۲ کیلومتر بر ساعت به حرکت خود ادامه دهد. اروس در پیست ناردو سرعتی در سطح اوراکان از خود نشان داده است.

استفانو دومنیکال (رئیس کمپانی لامبورگینی) مشخصات نیروی محرکه‌ی شاسی ‌بلند لامبورگینی اوروس را اعلام کرد. در ادامه با کلیک همراه باشید.

دومنیکالی گفت: لامبورگینی اوروس ۲۰۱۸ دارای پیشرانه‌ی ۸ سیلندر توربو با قدرت ۶۵۰ اسب بخار خواهد بود و مدل پلاگین هیبریدی آن نیز یک سال بعد از عرضه‌ی رسمی، رونمایی می‌گردد.

https://www.abmuku.com/wp-content/uploads/2012/04/lamborghini-urus-interior-dash.jpg

این کمپانی در سال ۲۰۱۸ هزار دستگاه اوروس را خواهد ساخت و از سال ۲۰۱۹ نیز قصد دارد سالانه ۳۵۰۰ دستگاه از این شاسی‌ بلند را عرضه کند. دومنیکالی در ادامه افزود چنانچه تقاضا برای اوروس بیشتر باشد، سرعت تولید این خودرو را نیز افزایش خواهیم داد. به احتمال زیاد اوروس تا پایان سال جاری میلادی در کارخانه‌ی لامبورگینی واقع در سنت آگاتا رونمایی می‌گردد. اوروس جدید، اوراکان و آونتادور در همین مکان ساخته خواهند شد.

https://www.cartak.ir/mag/wp-content/uploads/2017/05/546b77eed2c94_-_lamborghini-urus-concept-5-lg_resize.jpg?x19975

این شاسی بلند بر پایه‌ی همان پلتفرم شاسی بلندهای بزرگ گروه فولکس‌ واگن نظیر آئودی Q7، بنتلی بنتایگا و نسل بعدی پورشه کاین ساخته خواهد شد. انتظار می‌رود فروش اوروس از سه ماه دوم سال ۲۰۱۸ در اروپا آغاز شود و در سه ماه سوم همان سال نیز به دست خریداران امریکایی برسد.

امکان ساخت یک نسخه هیبریدی پلاگین هیبرید از این خودرو وجود دارد که احتمالا یا یک موتور V6 ارائه گردد. از طرفی لامبورگینی قصد دارد نسخه‌ای سبک‌تر و قدرتمندتر را با نام اروس پرفورمانته را با قدرتی بیش از ۷۰۰ اسب بخار ارائه دهد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.