خودروهای لوکسژن S3،S3 EV ، S7 و M7 در ایران رونمایی شد +تصاویر

0

شرکت آرمان موتور کویر امروز صبح از محصولات لوکسژن در محصل فروشگاه مرکزی این شرکت رونمایی کرد.

شرکت آرمان موتور کویر طبق وعده قبلی از ۴ محصول این شرکت رونمایی کرد.در این مراسم از خودروهای لوکسژن S3،S3 EV ، S7 و M7 رونمایی شد.

فرزین ترکی پور مدیر عامل آرمان موتور کویر احضار داشت اولین محصول این شرکت برای بازار ایران لوکسژن S3 می باشد که با قیمتی کمتر ۱۰۰ میلیون به بازارا عرضه خواهد شد. ایشان در خصوص زمان تحویل این خودرو افزودند که بلافاصله پس از رفع شدن مشکل ثبت سفارش عرضه S3 آغاز خواهد شد و دو الی ۳ ماه بعد خودروهای به دست مشتریان خواهد رسید.

وی در خصوص محصولات بعدی این شرکت بعد از S3 گفت:بلافاصله پس از عرضه این خودرو ،لوکسژن U6  با قیمتی مابین ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون برای عرضه آماده خواهد شد و قبل از پایان سال جاری به بازار عرضه می گردد .

آقای ترکی پور در ادامه گفت:محصولات بعدی ما لوکسژن U5 و S5 خواهند بود که U5  به همراه U6 در نمایشگاه خودروی تهران و S5 در نمایشگاه اصفهان رونمایی خواهند شد.ایشان در خصوص زمان عرضه دو محصول بعدی لوکسژن برای بازار ایران احضار داشت طبق زمان بندی انجام شده لوکسژن U5 در اوایل سال آینده و S5 در اوسط سال ۹۷ به محصولات قابل عرضه این شرکت افزوده خواهند شد.

ایشان در پایان گفت که کلیه محصولات لوکسژن با ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می گردند.

در بین محصولات رونمایی شده نسخه برقی S3 و U7 هم به نمایش گذاشته شده بود  که  طبق نظر مسئولان این شرکت S3 برقی بمنظور میزان توانایی های شرکت مادر در این رونمایی حضور داشته و U7 هم قرار است که در سال آینده میلادی با تغییرات گسترده و بصورت نسل جدید توسط شرکت مادررونمایی شود که با توجه آن فعلا نباید منتظر حضور این شاسی بلند لوکس باشیم.پردیس خودرو

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.