چانگان های جدید به نمایشگاه خودرو تهران آمدند + عکس

0

شرکت چانگان چین، که شریک شرکت خودروسازی سایپا و دارای خط تولید محصولات کراس اوور و سدان در ایران است، در کنار مدل های قبلی خود دو عضو جدید را به معرض نمایش گذاشت


در غرفه‎ی چانگان  کراس اوورهای جدید CS 55 و CS 95 برای نخستین بار است که در ایران به نمایش گذاشته می‎شوند و شرکت سایپا از نهایی شدن انعقاد قرارداد مونتاژ این دو مدل در آینده نزدیک خبر داده است تا شاهد ورود کراس اوورهای جدید چانگان به بازار باشیم.

مدیر عامل حوزه بازرگانی چانگان در خاورمیانه در نشست خبری این شرکت در محل برگزاری نمایشگاه خودرو تهران گفت: امسال یازده مدل جدید را معرفی کردیم که دو مدل جدید CS95 و CS55 از این مجموعه جدید را به نمایشگاه تهران نیز آورده ایم. خودرو جدید CS95، که خودرویی اس یو وی فول سایز به حساب می آید، تنها پس از چهار ماه عرضه در بازار به رقم فروش ۴۶ هزار دستگاه دست یافته است.

او در ادامه از ایران به عنوان یکی از مهمترین بازارهای مقصد شرکت چانگان یاد کرد و گفت : ایران از دیرباز به واسطه‎ی جاده ابریشم یکی از شریکان تجاری مهم چین بوده و امروزه نیز یکی از بزرگترین شرکای چین به شمار می‎رود، به همین منظور ضمن قدردانی از شرکت سایپا برای فراهم کردن زمینه های همکاری در ایران، با قدرت به فعالیت خود و همکاری با شرکت سایپا ادامه خواهیم داد.

گفتنی است که در غرفه چانگان مدل های CS75 و New Beni نیز همچون نمایشگاه های سابق به عنوان محصولات چانگ یانگ در دومین نمایشگاه خودرو تهران حضور دارند.

چانگان همچنین در غرفه‎ی خود مدل های کراس اوور CS35 و  سدان eado که قبلا در ایران به تولید رسیده اند را نیز به عنوان بزرگان این برند در ایران به نمایش گذاشته است.

چانگان CS55 و CS95 در دومین نمایشگاه خودرو تهران
  چانگان CS95 یک خودرو شاسی بلند متوسط که نسخه کانسپت آن برای اولین بار در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۱۳ و نسخه تولیدی آن برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد.

فاصله دو محور این خودرو هفت سرنشین که با الهام از تویوتا هایلندر طراحی شده است، ۲۸۰۵ میلی متر، ۴۹۴۵ میلی متر طول، ۱۹۲۷ میلی متر عرض و ۱۷۵۹ میلی متر ارتفاع دارد. مجهز به یک پیشرانه ۲ لیتری توربو و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است.
چانگان CS55 نیز مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو، حداکثر توان ۱۵۴ اسب بخار، حداکثر گشتاور ۲۲۵ نیوتون متر و یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک است.

 

http://www.mizanonline.ir/files/fa/news/1396/9/6/1410272_595.jpg

http://www.mizanonline.ir/files/fa/news/1396/9/6/1410276_516.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.