گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان پس از ۱۷ سال در ایران + عکس

0

گروه خودروسازی فولکس‌واگن آلمان پس از ۱۷ سال جدایی با دو خودروی تیگوان و پاسات به بازار ایران بازگشته و گروه صنعتی ماموت را به عنوان نماینده خود معرفی کرده است

فولکس‌واگن ایران قصد دارد تا پس از باز شدن سیستم ثبت سفارش واردات خودرو به سرعت مقدمات ورود محصولاتش به ایران فراهم کند و پس از آن یک خودروی اقتصادی که احتمالا فولکس‌واگن پولو خواهد بود را در سایت شهریار به تولید برساند.

فولکس‌واگن تیگوان از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با توان ۱۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتن متر بهره می‌برد که به همراه جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه عرضه می‌شود و راننده آن شتاب صفرتاصد ۷.۷ ثانیه را در کنار مصرف سوخت ترکیبی ۷.۴ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر تجربه می‌کند.

سدان نام‌آشنا و خوش استایل پاسات نیز از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۸ لیتری توربوشارژ با استعداد ۱۸۰ اسب‌بخار به همراه گشتاور ۲۵۰ نیوتن‌متر و یک جعبه‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه عرضه می‌شود که ارمغان آن شتاب ۷.۹ ثانیه‌ای و مصرف سوخت ترکیبی ۵.۸ لیتر است.

با توجه به سابقه درخشان فولکس‌واگن هر دو اتومبیل معرفی شده از طیف وسیعی از امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی بهره می‌برند و جایی برای سخن گفتن در این زمینه باقی نمی‌ماند.

طبق اعلام مسئولین شرکت ماموت خودرو در نمایشگاه، خودروهای مورد اشاره در بازه قیمت ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان قرار گرفته و پس از باز شدن ثبت سفارش به سرعت در جاده‌های ایران قرار می‌‌گیرند و البته برنامه تست درایو پیش از خرید نیز برای آن‌ها پیش‌بینی شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.