آشنایی با دستگاه عیب یاب ماشین سنگین بنز ،اسکانیا ، ولوو + عکس

0
آموزش عیب یابی – قابل استفاده بر روی انواع ماشین آلات سنگین، راه سازی و معدن ولوو، اتوبوس و تریلی، ژنراتور های ولوو (دیزلی و برقابی) دستگاه دیاگ عیب یاب ولوو (سنگین) تنها فروشنده دستگاه اورجینال دیاگ ولوو سنگین شامل تمامی کابلها ، اتصالات، اینترفیس و لپ تاپ به همراه برنامه PTT یا VCADS Pro در ایران می باشد.

بنز سنگین

عیب یاب سنگین

دیاگ اصلی و تخصصی شرکت مرسدس بنز

توضیحات

دیاگ Star Diagnostic System تنها دستگاه عیب یاب مورد تایید کارخانه مرسدس بنز در سراسر دنیا است . این دستگاه شامل تمامی کابل های اتصال دستگاه به انواع خودروهای شرکت مرسدس بنز ( سواری ، آمبولانس ، اتوبوس ، کامیون ، تریلی ، و…) است .

این دیاگ شامل برنامه های : WIS  – DAS – EPC – Xentry  می باشد.

عکس

Star Diagnostic Systen

عیب یاب سنگین اسکانیا

دیاگ اصلی و تخصصی شرکت اسکانیا

دستگاه دیاگ VCI2 نسل جدید دستگاه عیب یاب شرکت اسکانیا است که جایگزین عیب یاب های قدیمی به نام Scania VCI1 شده است و برای عیب یابی خودروهای جدید اسکانیا طراحی و ساخته شده است.

دستگاه دیاگ اسکانیا VCI2 باید با سخت افزار عیب یابی و برنامه ریزی SDP3 استفاده شود.

  • نکته قابل توجه:

دستگاه دیاگ Scania VCI2 برای خودروهای اسکانیا که دارای کانکتور OBDII هستند قابل استفاده میباشد، این نکته حائز اهمیت است که برای عیب یابی خودروهای قدیمی اسکانیا که دارای کانکتور دایره ای شکل هستند باید از دستگاه Scania VCI1 استفاده کرد.

عکس

دیاگ VCI2

عیب یاب سنگین ولوو سنگین

دیاگ اصلی و تخصصی شرکت Volvo

توضیحات

دستگاه PTT- VCADS Pro  دیاگ  تخصصی خودروهای سنگین ولوو در سرارجهان است .این دستگاه به همراه برنامه و سخت افزار اصلی شرکت ولوو به دو صورت USB و بی سیم (Wireless) عیب یابی و برنامه ریزی کلیه خودروهای سنگین ولوو که شامل : تریلی ، کامیون ، اتوبوس و ماشینهای راهسازی میشود را انجام می دهد.این دیاگ کلیه خودروها از سال ۱۹۹۲ را پشتیبانی می کند .این دستگاه با منوی فارسی عرضه می گردد.

عکس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.