۱۳ دلیل برای اینکه ایرانی جماعت باید خودرو داشته باشند!

0

چرا ما عشق ماشین هستیم؟

الان پروژه ما رسیده است به خودرو. ما الان سیزده جهانیم و همینجور داریم رشد می‌کنیم. همینجور موفقیت‌آمیز پیش برویم به زودی می‌رویم توک جدول را تسخیر می‌کنیم با شعار: هر ایرانی، یک خودرو، بلکه بیشتر!
تجربه‌اش را هم داریم. همین الان اگر بروید در بساط مردم جست‌وجو کنید از هر سوراخ سمبه‌ای چند تا سیم کارت تلفن همراه در می‌آورند. هر ایرانی به زیور چند سیم کارت آراسته است.

خودرو هم چنین حال و روزی پیدا می‌کند. یعنی یک جوری که حتی از لای تشک و ملحفه مردم هم خودرو بیرون بکشند.
ایرانی‌ها از خودرو استفاده‌های خیلی خوب و دقیق و ظریف و استراتژیکی می‌کنند. به این خاطر است که خودرو خیلی دوست دارند و هی می‌خرند.

۱-برای خریدن ماست: با توجه به خطرات و تهدیدات خرید و حمل ماست بهترین کار استفاده از خودرو است. حتی اگر بقالی سر کوچه باشد.

۲-برای تکیه دادن: یکی از کاربری‌های خودرو از قدیم‌الایام برای تکیه دادن جوان‌ها به آن بوده است. جوان‌ها در کشور ما معمولا وقتی عاشق می‌شوند به درخت تکیه می‌کنند. اما پس از اختراع ماشین، تکیه‌گاه دیگری هم پیدا کردند.

۳-برای نشستن توی ماشین و گپ زدن: بعضی از جوان‌ها به دلیل نداشتن جای مناسب برای گپ زدن اقدام به خرید خودرو می‌کنند و اصلا با آن جایی هم نمی‌روند. فقط یک جا آنرا پارک می‌کنند، در آن مستقر می‌شوند و هر هر و کر کر می‌کنند.

۴-برای موسیقی گوش دادن: با توجه به اینکه در خانه‌ها کسی اعصاب لازم برای کارهای صدادار را ندارد، و در خانه نمی‌شود ساب نصب کرد، خودرو چهاردیواری اختیاری است. قبلا یک واکمن و هدفون می‌خریدند برای گوش دادن موسیقی، حالا طرف می‌رود خودرو می‌خرد که موسیقی گوش بدهد.

https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/s480x480/e35/13725736_1803253086572637_135081816_n.jpg?ig_cache_key=MTMwOTIxNDI5NjI3MDM3Mzk5OA%3D%3D.2

۵-برای خودشیرین کردن و نمایش توانمندی‌ها: برای قیف آمدن جلو در و همسایه، اقوام و خویشان، بستگان سبی و نسبی، دوستان، دشمنان، و بزرگ خاندان

۶-برای استفاده از یارانه: اگر یک ایرانی خودرو نداشته باشد، یارانه انرژی او هاپولی می‌شود. پس به قسط و بیچارگی هم که شده باید از این حق ملی استفاده کرد.

۷-برای بالا بردن آمار ازدواج و جمعیت: از گذشته‌های نه چندان دور هر جوانی که خانه، ماشین، شغل و کمی پول داشت، واجد شرایط ازدواج تشخیص داده می‌شد. ایمد است با بالا بودن آمار خرید خودرو در کشور ما، امار ازدواج، بلکه افزایش جمعیت هم بالا برود. البته اگر بعضی از خودروها دست از کاهش جمعیت بردارند.

۸-برای کم کردن روی همسایه و استفاده از حق پارک: بعضی از همسایه‌ها الحق علیرغم اینکه خیلی آدمهای خوبی هستند، اما پررو تشریف دارند و هر شب هر شب خودرو خودشان را مقابل خانه دیگران پارک می‌کنند. عده‌ای از هموطنان عزیز با اینکه رانندگی نمی‌دانند و اصلا توی این باغ‌ها نیستند، می‌روند یک خودرو می‌خرند که بتوانند از سهمیه جای پارک خودشان استفاده کنند.

۹-برای نوشتن استتوس: بسیاری از هموطنان سرشار از حس ادبی و هنری هستند و دنبال یک جایی هستند که اینها را بریزند بیرون. بنابراین می‌روند خودرو می‌خرند و منویات و اشعار خودشان را روی خودرو می‌نویسند که دلشان خنک بشود. با این اتفاق هم ادبیات رونق می‌گیرد هم سرانه مطالعه بالا می‌رود.

https://scontent-sea1-1.cdninstagram.com/t51.2885-15/e35/11850021_1489332018043935_606542436_n.jpg?ig_cache_key=MTA1ODc3NDUyNzkwMDEzMDk3Ng%3D%3D.2

۱۰-پس‌انداز مطمئن‌تر از پول: زمانی مردم پول پس‌انداز می‌کردند. با توجه به چرک کف دست بودن پول و اینکه اصلا نمی‌شود روی پول حساب کرد، مردم می‌روند خودرو می‌خرند و برای آینده‌شان پس‌انداز می کنند.

۱۱-برای بوق زدن برای دوستان: بعضی از دوستان هیچ نوع سلام و علیکی را به رسمیت نمی‌شناسند و حتما باید برای آنها بوق زد. بوق زدن یکی از نشانه‌های ادب است و هر کس نزند خیلی بی‌ادب و نامرد و ایکبیری تشریف دارد. بنابراین بعضی از همطونان شده بروند قرض و قوله کنند، خودرویی می‌خرند که بتوانند ادب را به‌جا بیاورند.

۱۲- برای مقاصد کاری

۱۳- برای دور دور کردن با ماشین و ویراج دادن در خیابان ها

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.