فیس‌لیفت جدید شاسی‌بلند کره‌ای و محبوب کیا در ایران + عکس

0

sorento قیمت ،مشخصات سورنتو ۲۰۱۸ ،نمایندگی کیا

تغییرات خودروی ۳۳۰ میلیونی محبوب

این خودرو تغییرات ظاهری بسیار ظریفی به خود دیده و در بخش فنی هم با تغییراتی چند همراه شده است. موتور ۳.۳ لیتری این خودرو در کنار یک نمونه ۲ لیتری توربو کار قدرت‌دهی به سورنتو را انجام می‌دهند در حالی که این محصول در مقایسه با قبل تکنولوژیک‌تر و لوکس‌تر شده است.
 از زمان معرفی نسل جدید کیا سورنتو در سال ۲۰۱۳ تا هم‌اینک، شاسی‌بلند بزرگ و نمیه لوکس شرکت کیا توانسته در بازارهای جهانی اقبال بالایی به دست آورد و شرایط فروش خوبی را در مقایسه با نسل‌های قبیل خود تجربه کند. این خودرو که در تریم پایه قیمتی ۲۸ هزار دلاری دارد، اخیرا در بازار ایران مورد استقبال بیشتری مواجه شده و کاهش عرضه آن موجب شده تا قیمت آن از محدود ۲۴۰ میلیون تومان وارد کانال ۳۳۰ میلیونی شود.
 مدل ۲۰۱۸ سورنتو اخیرا در نمایشگاه خودرو لس‌آنجلس ۲۰۱۷ رونمایی شد تا کیا نشان دهد همچنان روی هدف خود برای عرضه بهترین محصولات متمرکز است. این خودرو تغییرات ظاهری بسیار ظریفی به خود دیده و در بخش فنی هم با تغییراتی چند همراه شده است. موتور ۳.۳ لیتری این خودرو در کنار یک نمونه ۲ لیتری توربو کار قدرت‌هدهی به سورنتو را انجام می‌دهند در حالی که این محصول در مقایسه با قبل تکنولوژیک‌تر و لوکس‌تر شده است.
سورنتو در خاک آمریکا و در تاسیسات صنعتی کیا در وست پوینت ایالات جورجیا مونتاژ می‌شود و در ۴ سال اخیر توانسته تنها در ۳ بازار بزرگ چین، آمریکای شمالی و اروپا فروشی بالغ بر ۴۷۵ هزار دستگاه را به ثبت رساند. اینجا می‌توانید آلبوم تصاویر این خودروی کره‌ای را ببینید.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.