قیمت گیربکس اتوماتیک رنو ساندرو ،کیا سراتو ،برلیانس و چری

0
با توجه به ترافیک روز افزون شهرهای بزرگ، گرایش خریداران به خودروهای اتوماتیک بیشتر از قبل شده است. قیمت خودروهای اتوماتیک داخلی نسبت به مدل های دنده دستیشان چند میلیونی گران تر است. همین مورد باعث می شود خریدارانی که بودجه محدودتری دارند، به فکر خرید نسخه های دست دوم بیافتند. با به میان آمدن نام خودرو اتوماتیک دست دوم، نخستین چیزی که در ذهن نقش می بندد، قیمت گیرباکس و تعمیرات آن است. در ادامه توجه شما را به قیمت گیرباکس تعدادی از خودروهای اتوماتیک پرطرفدار بازار جلب می کنیم.

 

یکی از عوامل موثر و مهم در هنگام خرید خودرو هزینه استهلاک آن است؛ اغلب خودروهای تولید داخل در حدود ۲-۳ سال یا ۶۰ هزار کیلومتر گارانتی دارند و در این مدت خریدار دغدغه خاصی از بابت تعمیرات و سرویس‌ها ندارد. اما مشکل دقیقاً از زمانی آغاز می‌شود که میزان پیمایش خودرو بالا می‌رود، گارانتی تمام شده و جعبه‌دنده خودرو دچار مشکل می‌شود، آنوقت مالک خودرو باید دست در جیب مبارک کرده و هزینه تعمیرات یا تعویض جعبه‌دنده را پرداخت نماید، پس چه بهتر که علاج واقعه قبل از وقوع صورت پذیرد و خودرویی انتخاب گردد که کم استهلاک بوده و هزینه قطعات آن پایین باشد.

توجه شما را به قیمت گیربکس اتوماتیک برخی خودروهای تولید داخل جلب می‌کنیم. شایان ذکر است که قیمت‌ها براساس اعلام سایت خودروساز استخراج شده است و تنها قیمت گیربکس اتوماتیک کامل خودرو بوده و هزینه اجرت تعویض جداگانه محاسبه می‌شود.

قیمت گیرباکس رنو ساندرو: ۱۲ میلیون و ۷۵۳ هزار تومان – جعبه‌دنده این خودرو با تندر اتومات نیز مشترک است.
قیمت گیرباکس کیا سراتو: ۱۶ میلیون و ۸۳۳ هزار تومان
قیمت گیرباکس برلیانس H320 و H330: دو نوع جعبه‌دنده دارند. اولی به مبلغ ۲۴ میلیون و ۸۶۸ هزار تومان! و کد ۴F16 مبلغ ۲۱ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان
قیمت جعبه‌دنده CVT چری – ام‌وی‌ام مشترک بین خودروهای TIGGO5-ARIZZO5-X33-550: مبلغ ۱۴ میلیون و ۱۷۹ هزار تومان

همچنین در صورتی که مشکل گیربکس با تعمیرات جزئی برطرف شود و نیاز به تعویض آن نباشد، باید از کیت‌های مخصوص اورهال استفاده شود که برای خودرویی مانند رنو ساندرو کیت تعمیرات در حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.