ستاره پرسپولیس برای خانم بازیگر BMW خرید +عکس

0

 فوتبالیست سرشناس خانواده اش را به خانه بانوی هنرپیشه فرستاده و در مراسم خواستگاری رسمی جواب مثبت هم گرفته است اما پیش از این اتفاق این ستاره فوتبال برای همسر آینده‌اش یک BMW نیز خریده است

به گزارش باشگاه خبرنگاران، آشنایی یکی از بازیکنان سرشناس فوتبال ایران که در پرسپولیس بازی می‌کند با یک هنرپیشه تلویزیونی و سینمایی در نهایت باعث جدی شدن رابطه برای ازدواج این دو با هم شد.

طی ماه‌های گذشته شایعات بسیار زیادی در مورد این دو ستاره فوتبال و سینما مطرح شد تا جایی که خانواده فوتبالیست معروف برای خواستگاری به تهران سفر کرده و حتی جواب مثبت را هم دریافت کردند!

نکته قابل توجه این جا است که این ستاره فوتبال برای همسر آینده خود یک BMW بسیار شیک خریداری کرده و به عنوان هدیه این خودرو را به نام او زده است! البته هفته گذشته در یک مراسم خصوصی که با حضور ستاره‌های فوتبال و سینما برگزار شد یکی دیگر از بازیکنان معروف فوتبال ایران که دوست صمیمی و هم اتاقی فوتبالیست مشهور و خواستگار ستاره سینما هم هست وعده عروسی مجلل و پرستاره‌ای را به همبازیان و دوستانش داده و اعلام کرده قرار است مراسم عروسی ستاره سینما و دوست صمیمی‌اش در سال آینده و بعد از جام جهانی برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.