کیا نیرو پلاگین هیبرید ۲۰۱۸ در راه است +عکس

0
مقامات در دنیا سعی دارند برای نجات جهان از آلودگی و پدیده گرمایش جهانی قدم‌هایی مثبت بردارد. در این راه اولین قدم را بر دوش خودروسازان نهاده‌اند، یعنی همان‌هایی که براساس شواهد بیشترین سهم را در آلودگی هوای جهان دارند. به همین دلیل است که نام الکتروهیبریدها را این روزها به وفور می‌شنویم
اگر یک شارژر ۲۴۰ ولتی در اختیار باشد این خودرو در ۲.۵ ساعت شارژ می‌شود و در صورت استفاده از شارژر ۱۲۰ ولتی این میزان به بیش از ۸ ساعت خواهد رسید
http://blogmedia.dealerfire.com/wp-content/uploads/sites/216/2017/06/2018-Kia-Niro-PIHV2_o.jpg

 کیا نیز مانند بزرگانی چون بنز، بی‌ام‌و و تویوتا در راه پلاگین هیبرید شدن قدم‌های موثری برمی‌دارد تا کره نیز سهمش را در این وادی به نمایش بگذارد. “نیرو” نتیجه تلاش‌های کیا در زمینه الکتروهیبریدی‌هاست.

این خودروی ۵ صندلی در روزهای گذشته در غرفه کیا در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس دیده شد و و فضای مناسبی در محفظه بار دارد.

مدیرعامل کیا در این خصوص اعلام کرده است که همگام با سیاست‌های جهان و با وسیله‌ای مانند نیرو به سمت سال ۲۰۲۰ حرکت خواهد کرد. این خودرو قابلیت اکودینامیکی بیشتری نسبت به نیروی هیبریدی دارد و با انعطاف و طراحی فوق‌العاده مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

برای کیا نیروی پلاگین هیبرید یک محدوده حرکتی زیر ۵۰ کیلومتر در نظر گرفته شده و آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکا، مجموع  برد حرکتی  این خودرو را حدود ۹۰۰ کیلومتر تخمین زده است.

خودروی مورد بحث در حالت تمام الکتریکی محدوده حرکتی پیش بینی شده ۴۲ کیلومتری داشته و البته برد حرکتی مجموع آن توسط EPA حدود ۹۰۰ کیلومتر تخمین زده شده است.

کیا نیرو پلاگین هیبرید 2018 در راه است

این خودرو به یک موتور ۱.۶ لیتری بنزینی GDI مجهز است. مجموعه‌ای از باتری های لیتیوم و پلیمر نیز روی این خودرو وجود دارد. این دو مجموعه توان خودرو را به ۱۴۰ اسب بخار می‌رسانند. از طرفی کیا نیرو برای رسیدن به شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت حدود ۱۰ ثانیه زمان نیاز دارد. اگر انتظار خودروی تند و تیزتری از این خودرو را داری، پلاگین هیبرید بودن آن را به خاطر آورید.

https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017/12/kia-niro-phev-la-debut-6.jpg

سامانه تشخیص نقاط کور، سیستم هشدار ترافیکی عقب، نگه دارنده بین خطوط، حسگرهای پارک جلو و عقب، سامانه  کروز کنترل هوشمند، ترمز اضطراری خودکار و سیستم هشدار برخورد از جلو از مجموعه‌های ایمنی این خودرو محسوب می شوند. البته با توجه به  ۳ تریم این خودرو طیف سیست‌های امنیتی کم و زیاد خواهد شد.

اگر یک شارژر ۲۴۰ ولتی در اختیار باشد این خودرو در ۲.۵ ساعت شارژ می‌شود و در صورت استفاده از شارژر ۱۲۰ ولتی این میزان به بیش از ۸ ساعت خواهد رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.