آغاز فروش نقد و اقساط لیفان X50 در تیرماه ۹۵+شرایط

0
 

آغاز فروش نقد و اقساط لیفان X50 در تیرماه ۹۵+شرایط فروش

 شرکت کرمان موتور شرایط جدید فروش لیفان X50 برای تحویل در شهریور و مهر ۹۵ را اعلام کرد.

 متقاضیان خرید این خودرو با دنده دستی، می توانند مبلغ ۴۸۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال را به صورت چند مرحله ای پرداخت کنند.

وجه واریزی شما برای ثبت نام تنها ۱۰۰ میلیون ریال است و مابقی مبلغ را در هنگام صدور دعوت نامه باید پرداخت نمایید. اما نگران پرداخت مابقی مبلغ نباشید زیرا شما می توانید از تسهیلات ۲۸۰ میلیون ریالی کرمان موتور بهره مند شده و این مبلغ را طی ۴ فقره چک ۷۰ میلیون ریالی با سررسید های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ ماه پس از دریافت خودرو پرداخت کنید.

خودروی لیفان X50 خود را در شهریور و مهر دریافت خواهید کرد و در قبال این خرید ارزنده ۲۲ درصد سود به شما پرداخت خواهد شد.

اگر سواری با این خودرو را دوست دارید اما پرداخت مبلغ آن با شرایط بالا برای شما سخت است، نگران نباشید چون کرمان موتوری ها برای این مشکل هم یک راه حل پیشنهاد کرده اند.

 

شما برای پرداخت مبلغ ۴۸۶ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در مرحله اول تنها ۲۴۴ میلیون و ۱۷۵ هزار ریال پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۲۴ یا ۳۶ ماهه با مبالغ ۱۱ میلیون و ۳۴۰ هزار ریال و ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال پرداخت خواهید کرد.

سود مشارکت در این نوع خرید در نظر گرفته نشده است اما در صورت انصراف از خرید، ۱۸ درصد سود دریافت می کنید. تحویل این خودرو در دی ماه ۹۵ خواهد بود.

سفر تابستانی با لیفان X50 دنده اتوماتیک

بر اساس این گزارش اگر شما از لیفان X50 خوشتان می آید اما مشکلتان دنده دستی آن است می توانید به این پیشنهاد کرمان موتور برای خرید سری اتوماتیک لیفان X50 توجه فرمایید.
شما می توانید با پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال از مجموع ۵۳۶ میلیون و ۷۵۰ هزار ریالی قیمت خودرو، سواری با این خودرو را از رویا به واقعیت تبدیل نمایید.

در مدل دو مرحله ای فروش، شما باید مابقی قیمت خودرو را در هنگام صدور دعوت نامه پرداخت نمایید اما کرمان موتور برای راحتی شما تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی به شما عرضه می کند.

با دریافت این تسهیلات، کلید لیفان X50 در جیب شما خواهد بود و تنها کاری که شما باید انجام دهید کشیدن ۲ فقره چک ۱۵۰ میلیون ریالی برای ۳ و ۶ ماه بعد از دریافت خودرو است.

تحویل این خودرو برای شهریور و مهر ۹۵ اعلام شده است و در ضمن سود مشارکت خرید شما ۲۲ درصد و سود انصراف از خرید نیز ۲۰ درصد خواهد بود.

یک خبر خوب نیز برای افرادی داریم که علاقه مند به خرید قسطی هستند و برای دریافت قسط به صورت ماهانه مشکلی ندارند.

شما می توانید تنها با پرداخت ۱۹۷ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال صاحب یک خودروی لیفان X50 شوید.

البته به یاد داشته باشد که مابقی پول خودروی زیبای خود را در بازه زمانی ۱۲، ۲۴ و ۳۶ ماه و با مبالغ ۳۱ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال، ۱۷ میلیون و ۷۶۰ هزار ریال و ۱۳ میلیون و ۳۸۰ هزار ریال پرداخت کنید.

تحویل این خودرو در شهریور ۹۵ خواهد بود و شما آخرین سفر تابستانی خود را می توانید با این خودرو انجام دهید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.