کاهش ۵۰ درصدی مصرف سوخت خودرو با نصب کیت HHO

0

قیمت کیت hho ،دستگاه کاهنده سوخت ماشین ،خرید کیت hho ،کیت افزایش شتاب خودرو ، ژنراتور hho ،کاهش ۵۰ درصدی مصرف سوخت

چندی پیش مقاله ای با عنوان کوچکترین تولید کننده ئیدروژن دنیا به نقل از یک مبتکر ارائه گردید و گفتیم که مزیت این روش استفاده از ئیدروژن و اکسیژن حاصل از تجزیه آب بدون ذخیره سازی آن است چون با اینکه ئیدروژن سوخت بسیار خوب و پاکی است ذخیره سازی آن خطرناک است و گران هم تمام می شود. حال این سیستم صرفه جویی مصرف سوخت تحت عنوان
به صورت کیت هایی وارد بازار شده و طرفداران خود را هم پیدا کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این سیستم می پردازیم:

سیستمی است که بر روی اتومبیل ها نصب می شوند و آب را به ئیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند و مخلوط گاز را به مخلوط هوا و بنزین داخل سیلندر اضافه می کند. این کار باعث می شود راندمان احتراق تا ۵۰ درصد افزایش یابد و موتور خنک تر کار کند و انتشار گاز های آلاینده منوکسید کربن و دی اکسید کربن کاهش یابد.

افرادی که به کارکرد این سیستم شک دارند می گویند نمی توان موتور اتومبیل را با آب به کار انداخت. البته این حرف درست است ولی می توانید یک اتومبیل معمولی را با نصب برخی تجهیزات به یک اتومبیل هیدروژن سوز هیبرید تبدیل کنید. بسته به اتومبیل و سیستمی که روی آن نصب می کنید می توانید تا ۵۰ درصد از مصرف سوخت خودرو بکاهید.

حال مزایای زیست محیطی این سیستم را هم در نظر بگیرید چون گازهای آلاینده تا ۶۰ درصد کاهش می یابد. در اتومبیل های امروزی فقط از ۲۰ درصد انرژی بنزین استفاده می شود و بقیه آن معمولاً تلف می شود.
با نصب یک روی اتومبیل خود عملاً کاری کرده اید که بنزین بهتر بسوزد و به این ترتیب راندمان احتراق را افزایش داده اید. بنابراین برای همان میزان قدرت به سوخت کمتری احتیاج دارید. و مصرف شما کاهش خواهد یافت. بنابراین با یک باک پر مسافت بیشتری را طی خواهید کرد و نیاز به توقف کمتری در پمپ بنزین ها خواهید دارد بسیار ساده است
این کیت از یک منبع آب تعدادی ورقه فلزی برای الکترولیز آب و یک سری سیم تشکیل شده است. این کیت به شکل های مختلف می تواند نصب شود و محل نصب آن هم تقریباً مهم نیست و به سلیقه شما بستگی دارد.

قطعات مورد نیاز برای ساخت یک کیت را می توانید در فروشگاه های نزدیک خود بیابید هیچ قطعه خاصی که نتوانید در بازار بیابید لازم نیست برای ساخت آن به مهارت زیادی نیاز ندارید اگر کمی راجع به الکترونیک خودرو و اساس کار موتور اطلاعات داشته باشید با هزینه کمی کی توانید این کیت را تهیه نمایید و آنرا نصب کنید.


کیت را می توان روی هر ماشینی نصب کرد
بخاطر اصول کار ساده  این سیستم که در هر شرایطی کار می کند می توان آنرا روی بیشتر وسایل نقلیه نصب کرد. این کیت حجم کمی دارد  البته اندازه آن به نوع کیتی که نصب می کنید، موتور اتومبیل شما و حجم منبع ذخیره آب بستگی دارد. حتی اگر در صورت نصب کیت از نتیجه راضی نباشید به راحتی می توانید آنرا برداشته و اتومبیل را به صورت استاندارد استفاده کنید.
خوب اگر شما می خواهید هزینه بنزین کاهش یابد و موتور اتومبیل تان خنک تر، کم سر وصدا تر و نرم تر کار کند  خودرویی سبز داشته باشید و به محیط زیست خود کمک کنید،  این کیت بهترین انتخاب برای شماست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.