مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته + عکس

0

در اولین روز زمستان بازهم با قسمت دیگری از سری مطالب مهم‌ترین اعداد خودرویی هفته با شما عزیزان هستیم و از بین رویدادهای جهان ماشین، مهم‌ترین اعداد را بیرون کشیده‌ایم

۸۰

این میزان قدرت بیشتر مک‌لارن سنا نسبت به مدل ۷۲۰S به اسب بخار است. این هایپرکار که در تعداد محدود تنها ۵۰۰ دستگاه ساخته خواهد شد، از بالاترین عملکرد جاده‌ای قانونی برخوردار بوده و وعده داده شده که عملکردی وحشی را ارائه کند.

۳.۸

این میزان فضای پای بیشتر صندلی‌های جلوی نسل جدید مرسدس بنز G کلاس به سانتیمتر است. به‌تازگی نمای داخلی این آفرودر آلمانی نشان داده شده که در آن تکنولوژی‌های جدیدی از مدل‌های E کلاس و S کلاس بکار رفته و طراحی شیک‌تری پیدا کرده است.

۳۰۰

این میزان قدرت پورشه ۹۲۸ مسابقه‌ای نادر به اسب بخار است که در مسابقات لمانز سال ۱۹۷۰ به پیروزی رسید. شاید امروزه ۳۰۰ اسب بخار قدرت چندانی به نظر نرسد اما باید توجه داشت که نسخه استاندارد ۹۲۸ در آن سال‌ها تنها ۲۲۰ اسب بخار قدرت داشته است.

۵

این میزان قدرت بیشتر سوبارو WRX STI Type RA نسبت به نسخه معمولی آن به اسب بخار است. Type RA نمونه تولید محدودی است که تنها ۵۰۰ دستگاه از آن ساخته شده و قیمت آن از ۴۹۸۸۵ دلار آغاز می‌شود. این مدل علاوه بر قدرت بیشتر، تغییراتی را هم در زمینه کاهش وزن تجربه کرده و به رینگ‌های طلایی BBS و بال عقب جدید مجهز شده است.

۲۲۵

این میزان کارکرد یک دستگاه پورشه ۹۱۱ R به کیلومتر است که برای فروش گذاشته شده است. این دویست هشتاد و ششمین نمونۀ ساخته شده از ۹۱۱ R است و فروشنده قیمت ۴۴۹ هزار دلار را برای آن اعلام کرده است یعنی بیش از دو برابر قیمت اولیه.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.