افزایش ۵ تا ۱۵ میلیون تومانی قیمت خودروهای داخلی +جدول

0

گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از شوک قابل توجه قیمت‌ دارد به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است.

اخبار ایران خودرو سایت قیمت خودرو قیمت بازار خودرو قیمت تندر 90 قیمت تندر 90 پلاس قیمت سوزوکی ویتارا قیمت شاسی بلند قیمت محصولات ایران خودرو قیمت محصولات پارس خودرو قیمت محصولات پژو قیمت محصولات سایپا قیمت دنا قیمت سمند قیمت پژو 405 قیمت پراید قیمت پراید 111 قیمت تیبا قیمت پژو 206 قیمت پژو 207 قیمت مزدا 3 قیمت رنو ساندرو استب وی قیمت پژو 2008

بازار امروز خرید و فروش خودرو با شوک قابل توجه قیمت‌ها روبه‌رو است به نحوی که قیمت انواع خودروهای داخلی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان گران شده است. فعالان بازار دلیل این افزایش قیمت را فروش خودرو مطابق با حاشیه بازار توسط خودروسازان می‌دانند این درحالی است که هنوز عرضه خودرو به بازار انجام نشده است.

افزایش قابل توجه قیمتها باعث شده تا هیچ معامله‌ای در بازار انجام نشود و اکثر خریداران خودرو با توجه به قیمت‌ها دست از خرید کشیده و منتظر ثبات بازار هستند. فروشندگان خودرو معتقدند خودروسازان چندین بار درخواست قیمت‌گذاری خودرو متناسب با حاشیه بازار را اعلام کرده بودند که امروز به هدف خود دست پیدا کرده و با وجود فروش خودرو با حاشیه بازار هیچ عرضه‌ای ندارند.

در بازار امروز قیمت پراید ۱۱۱ به مرز ۴۵ میلیون تومان و پژو ۴۰۵ به مرز ۷۰ میلیون رسیده است همچنین قیمت پژو ۲۰۵ تیپ ۵ نیز ۸۱ میلیون تومان و قیمت دنا به مرز ۱۰۰ میلیون رسیده است.

در حال حاضرپژ و۲۰۶ صندوق‌دار با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۸۱ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۵ میلیون تومانی با قیمت ۷۰ میلیون تومان، پژ و۲۰۶ تیپ ۵ با افزایش ۶ میلیون تومانی قیمت ۷۵ میلیون تومان، پراید ۱۱۱ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، استپ وی با افزایش ۲ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۷ میلیون تومان، سمند EF7 با افزایش ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی با قیمت ۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و رانا با افزایش ۶ میلیون تومانی با قیمت ۶۷ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

همچنین چانگان با افزایش ۹ میلیون تومانی با قیمت ۱۴۰ میلیون تومان و دنا با افزایش ۱۵ میلیون تومانی با قیمت ۹۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای داخلی در بازار امروز ۱۳۹۷/۱۱/۲۳ به شرح زیراست:

ردیف نوع خودرو قیمت خودرو کارخانه قیمت خودرو بازار
۱ قیمت پراید ۱۱۱ ۳۶،۱۰۰،۰۰۰ ۴۳، ۵۰۰، ۰۰۰
۲ قیمت پراید ۱۳۱ ۳۳،۷۲۵،۰۰۰ ۴۱، ۵۰۰، ۰۰۰
۳ قیمت پراید ۱۵۱ ۳۴، ۲۰۰، ۰۰۰ ۳۹، ۵۰۰، ۰۰۰
۴ قیمت چانگان ۱۲۷، ۰۰۰، ۰۰۰ ۱۴۰، ۵۰۰، ۰۰۰
۵ قیمت تیبا صندوق دار ۴۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ۴۷، ۷۰۰، ۰۰۰
۶ قیمت ساینا دنده ای ۴۴، ۱۷۵، ۰۰۰ ۵۲، ۵۰۰، ۰۰۰
۷ قیمت پژو ۴۰۵ ۴۲، ۸۲۹، ۰۰۰ ۶۷، ۵۰۰، ۰۰۰
۸ قیمت پژو SLX ۴۵، ۶۳۸، ۰۰۰ ۷۱، ۵۰۰، ۰۰۰
۹ قیمت پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۴۵، ۱۷۰، ۰۰۰ ۶۸، ۳۰۰، ۰۰۰
۱۰ قیمت پژو پارس ۵۳، ۰۰۰، ۰۰۰ ۸۱، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۱ قیمت پژو پارس TU5 کلاس ۱۳ ۴۲، ۴۸۱، ۰۰۰ ۹۰، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۲ قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ۴۷، ۱۷۴، ۰۰۰ ۷۰، ۰۰۰، ۰۰۰
۱۳ قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ۵۴، ۵۲۶، ۰۰۰ ۸۱، ۰۰۰، ۰۰۰
۱۴ قیمت پژو ۲۰۶ V8 صندوقدار ۵۵، ۵۹۳، ۰۰۰ ۸۵، ۰۰، ۰۰۰
۱۵ قیمت سمند ال ایکس (LX) ۴۳، ۵۹۷، ۰۰۰ ۷۰، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۶ قیمت سمند EF7 ۴۴، ۶۴۰، ۰۰۰ ۷۲، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۷ قیمت سمند دوگانه سوز کلاس ۱۶ ۴۷، ۶۰۳، ۰۰۰ ۷۶، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۸ قیمت دنا ۶۶، ۰۰۰، ۰۰۰ ۹۸، ۵۰۰، ۰۰۰
۱۹ قیمت تندر پلاس دنده ۴۶، ۰۶۹، ۹۰۰ ۹۶، ۵۰۰، ۰۰۰
۲۰ قیمت پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۷۰، ۰۰۰، ۰۰۰ ۹۸، ۵۰۰، ۰۰۰
۲۱ قیمت مزدا۳ ۱۴۲، ۷۰۰، ۰۰۰ ۲۹۰، ۰۰۰، ۰۰۰
۲۲ قیمت H30 ۷۵، ۰۰۰، ۰۰۰ ۱۰۴، ۵۰۰، ۰۰۰
۲۳ قیمت استپ وی ۱۲۶، ۰۰۰، ۰۰۰ ۱۳۷ ۵، ۰۰۰، ۰۰۰
۲۴ قیمت ۲۰۷ اتوماتیک ۸۵، ۰۰۰، ۰۰۰ ۱۱۸، ۵۰۰، ۰۰۰
۲۵ قیمت پژ و۲۰۰۸ ۱۱۴، ۹۹۴، ۰۰۰ ۲۴۶، ۰۰۰، ۰۰۰
قیمت رانا ۵۱، ۳۶۰، ۰۰۰ ۶۷، ۵۰۰، ۰۰۰

افزایش قیمت ۱ تا ۴ میلیونی خودرو در بازار امروز /۹۶

در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت برخی از خودروها یک تا ۴ میلیون تومان افزایش پیدا کرد

امروز در بازار خرید و فروش خودرو قیمت برخی از خودرو‌های داخلی شاهد رشد قیمت بود به‌نحوی که سمند EF۷ با افزایش یک میلیون تومانی با قیمت ۳۳ میلیون و ۲۰۰ به‌فروش می‌رسد. همچنین پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۶۰۰ هزار تومانی با قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، مزدا ۳ با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۳ میلیون تومان، هایما با افزایش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۹۵ میلیون تومان، سراتو با افزایش یک میلیون تومانی ۱۰۵ میلیون تومانی و کپچر با افزایش ۳ میلیون تومانی با قیمت ۱۳۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.