بازگشت غرور آفرین E کلاس استیشن به بازار آمریکا + عکس و مشخصات

0

قیمت بنز e63 ،بنز e63 2017 ،مرسدس بنز s63 در ایران ،بنز e63 2007 ،بنز e65 ،مشخصات فنی مرسدس بنز e63

زمانی که شرکت خودروسازی آئودی و ب‌ام‌و تلاش می‌کردند تا مدل‌های RS6 آوانت و M5 تورینگ را روی خط تولید خود نگه دارند، مرسدس بنز با همکاری AMG، با معرفی E63 S استیشن(پنج در) همه را متعجب کرد. این خودروی پنج‌در، قدرتمند‌ترین E کلاس استیشن تولید شده تا به امروز است و مرسدس پس از گذشت چند ماه از معرفی آن، سرانجام قیمت این خودرو را اعلام کرد

 مرسدس بنز۲۰۱۸ E63 S استیشن، برچسب قیمت ۱۰۷ هزار و ۹۴۵ دلاری دارد. این قیمت بسیار زیادی برای این خودرو است. این خودرو، از یک پیشرانه ۴ لیتری هشت سیلندر مجهز به سیستم توربوشارژ بهره می‌برد که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۶۰۳ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۸۵۰ نیوتن‌متر است. این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده ۹ سرعته خودکار، به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود و قادر است تا این استیشن جذاب را در مدت ۳.۴ ثانیه از حالت سکون به مرز ۹۶ کیلومتر در ساعت برساند و در نهایت به بیشینه سرعت ۲۸۹ کیلومتر در ساعت دست یابد.

وقتی که مرسدس تن رقیبانش را می‌لرزاند!
وقتی که مرسدس تن رقیبانش را می‌لرزاند!

این خودرو فقط برای پیمودن مسیر مستقیم مناسب نیست، بلکه مرسدس بنز E63 S، با ثبت رکورد ۷:۴۵.۱۹ دقیقه، عنوان سریع‌ترین خودرو استیشن تست شده در پیست نوربرگ رینگ را به خود اختصاص داد.

وقتی که مرسدس تن رقیبانش را می‌لرزاند!
وقتی که مرسدس تن رقیبانش را می‌لرزاند!

این خودرو، سومین نسل از E کلاس استیشن به حساب می‌آید. سابقه حضور مرسدس E کلاس استیشن در آمریکا، به سال ۲۰۰۵ باز می‌گردد. زمانی که مرسدس بنز مدل W212 E55 استیشن را به بازار آمریکا عرضه می‌کرد. پیشرانه E55 استیشن ۲۰۰۵، جزو آخرین سری پیشرانه‌هایی است که AMG از سیستم سوپرشارژ در آن استفاده می‌کرده است. این خودرو از یک پیشرانه ۵.۴ لیتری هشت سیلندر سوپرشارژ بهره می‌برد که در آن زمان قادر به تولید بیشینه قدرت ۴۶۹ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۶۹۲ نیوتن‌متر بوده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.