رده‌بندی رضایت مشریان از خودروسازان جهان منتشر شد + رتبه اسامی

0

رده بندی شرکت های خودروسازی جهان  ،رنکینگ خودروسازان جهان ،رتبه بندی خودروسازان جهان از نظر کیفیت ،برترین خودروسازان جهان ۲۰۱۷ ،بهترین برند خودرو در جهان ،برترین خودروسازان جهان ۲۰۱۶ ،رتبه بندی خودروسازان جهان از نظر کیفیت ۲۰۱۷

تسلا در نتایج نظرسنجی ارزیابی رضایت مشتریان از خودرو، موفق شد جایگاه اول را به خود اختصاص دهد و در صدر جدول این نظرسنجی قرارگیرد. همچنین تسلا مدل S، بین ۱۰ خودروی برتر از دید مشتری، جایگاه اول را به خود اختصاص داد. شرکت خودروسازی پورشه و شرکت جنسیس که زیر مجموعه لوکس هیوندای است، به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در این نظرسنجی به خود اختصاص دادند.
جایگاه آخر در این نظرسنجی به آکورا اختصاص دارد، این درحالی است که مرسدس بنز GLA کمترین میزان رضایت را از سوی مشتریان داشت و این نشان دهنده این موضوع بود که این نتایج برای برخی از خودروسازان لوکس، مناسب نبوده است. جیک فیشر مدیر این نظرسنجی در این خصوص بیان کرد که خودروسازان لوکس با معرفی خودروهای ارزان قیمت برای جذب مشتری، به تدریج در حال از دست دادن جایگاه خود هستند.

تسلا باز هم گل کاشت

نمرات داده شده به هر خودرو از صفر تا ۱۰۰ بوده و این نمرات بر این اساس است که خودروهایی که بین سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ تولید شده‌اند به چه میزان در جلب رضایت مالکانشان موفق بوده‌اند. در این نظرسنجی، میزان رضایت مشتری از شش مورد اصلی تجربه رانندگی، راحتی، ارزش مبلغ پرداختی، طراحی ظاهری، سیستم صوتی و سیستم تهویه مطبوع تاثیر مستقیم داشته است. در واقع این نظرسنجی بیان‌ می‌کند که مالکان این خودروها، به چه میزان به خودروی خود علاقه دارند و صرفا میزان اطمینان آن‌ها به خودرو را بررسی نمی‌کند.

در کلاس پیک‌آپ‌های سایز متوسط، هوندا Ridgeline موفق شد با اختلاف زیادی از رقیبانش به عنوان بهترین خودرو از دید مشتریان شناخته شود، این در حالی است که فورد F-350 جزو ۱۰ خودروی برتر در کل این نظرسنجی بود که این در پنج سال گذشته اولین باری است که یک خودروی پیک‌آپ جزو ۱۰ خودروی برتر نظرسنجی رضایت مشتریان قرار می‌گیرد. در این نظرسنجی شرکت کرایسلر با چهار پله صعود، در رتبه چهارم، شرکت خودروسازی هیوندای با ۱۱ پله سقوط در جایگاه بیست و چهارم و شرکت لکسس با هشت پله سقوط در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

تسلا باز هم گل کاشت

خودروهای پورشه ۹۱۱، شورولت کوروت، لینکلن کانتیننتال، مزدا میاتا MX-5، تویوتا پریوس، تسلا مدل X SUV، هوندا اودیسه و دوج چلنجر جزو ۱۰ خودروی برتر این نظرسنجی هستند. بیش‌تر این خودروها متعلق به برندهایی با پیشینه قوی هستند که طرفداران آن‌ها، تعصب خاصی روی آن خودرو و برندش دارند.

 

رتبه بندی کامل خودروسازانی که در این نظرسنجی شرکت کردند به شرح زیر است:

۱. تسلا(۹۰)

۲. پورشه(۸۵)

۳. جنسیس(۸۱)

۴. کرایسلر(۷۸)

۵. آئودی(۷۶)

۶. مزدا(۷۶)

۷. سوبارو(۷۶)

۸. تویوتا(۷۶)

۹. هوندا(۷۵)

۱۰. لینکلن(۷۵)

۱۱. مینی(۷۳)

۱۲. رم(۷۳)

۱۳. کیا(۷۲)

۱۴. شورولت(۷۲)

۱۵. ب‌ام‌و(۷۲)

۱۶. جی‌ام‌سی(۷۲)

۱۷. فورد(۷۰)

۱۸. لکسس(۷۰)

۱۹. ولوو(۶۹)

۲۰. دوج(۶۸)

۲۱. جیپ(۶۸)

۲۲. مرسدس بنز(۶۷)

۲۳. فولکس واگن(۶۷)

۲۴. هیوندای(۶۷)

۲۵. بیوک(۶۶)

۲۶. کادیلاک(۶۴)

۲۷. اینفینیتی(۶۰)

۲۸. میتسوبیشی(۵۸)

۲۹. نیسان(۵۸)

۳۰. آکورا(۵۸)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.