پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷ + جدول

0

سال‌هاست که خودروهای برندهای مختلف فرانسوی مثل پژو و رنو در بازار خودروی ایران حضور دارند و به همین دلیل شاید دانستن این که چه ماشین‌هایی در بازار فرانسه از محبوبیت بیشتری بین مشتریان برخوردارند برای ما هم جالب باشد

 در این مطلب به معرفی پرفروش ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷ خواهیم پرداخت. خودروهای فرانسوی پژو، رنو و سیتروئن در بازار خودروی این کشور پیشتازی می‌کنند

سال‌هاست که خودروهای برندهای مختلف فرانسوی مثل پژو و رنو در بازار خودروی ایران حضور دارند و به همین دلیل شاید دانستن این که چه ماشین‌هایی در بازار فرانسه از محبوبیت بیشتری بین مشتریان برخوردارند برای ما هم جالب باشد.

پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷

طبق آخرین آمار منتشر شده، از ابتدای سال ۲۰۱۷ میلادی تاکنون در مجموع ۱ میلیون و ۷۳۷ هزار دستگاه خودرو در این کشور سرسبز اروپایی فروخته شده که رشد ۴.۶ درصدی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. پیش‌بینی می‌شود کل میزان فروش خودرو در فرانسه تا پایان سال جاری میلادی به بالای ۲ میلیون دستگاه برسد.

در حال حاضر، برندهای معروف و قدیمی فرانسوی یعنی رنو، پژو و سیتروئن در بازار خودروی این کشور پیشتازی می‌کنند و پرفروش ترین خودروهای فرانسه از این سه خودروساز معروف هستند. همچنین خودروسازان خارجی مانند فولکس واگن، تویوتا و فورد نیمی از بازار این کشور را در اختیار دارند. شرکت‌های آسیایی هم سهم خوبی از بازار فرانسه را به خود اختصاص داده‌اند و تویوتا، نیسان و سوزوکی هر سه از ژاپن در رتبه‌های ششم، نهم و هجدهم از نظر فروش قرار دارند. کیا، هیوندای و سانگ یانگ از کره جنوبی نیز در رتبه‌های ۱۴، ۱۵ و ۳۶ جای گرفته‌اند.

پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷

بازار خودروهای لوکس فرانسه هم بیشتر در سلطه بنز، بی ام و و آئودی است و حتی برند پریمیوم فرانسوی DS حریف قدرتمندی برای آن‌ها محسوب نمی‌شود. لکسوس، اینفینیتی، کادیلاک، فراری، مازراتی، بنتلی، لامبورگینی و رولزرویس نیز در این بخش از بازار خودروی فرانسه فعالیت می‌کنند. از میان خودروهای سوپرلوکس در سال ۲۰۱۷، تعداد ۵۴۰ دستگاه مازراتی، ۲۱۱ دستگاه فراری، ۶۱ دستگاه بنتلی، ۴۸ دستگاه لامبورگینی و یک دستگاه رولزرویس در فرانسه به فروش رسیده است.

جدول پرفروش ترین خودروهای فرانسه به تفکیک برند
پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷

اگر بخواهیم به تفکیک مدل‌ها به پرفروش ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷ نگاه بیندازیم، به نظر می‌رسد مردم فرانسه همچنان به محصولات وطنی خود علاقه‌مندند و در میان ده خودروی پرفروش بازار این کشور در سال جاری میلادی همگی یا مستقیما تولید خود فرانسه بودند یا از تکنولوژی‌های فرانسه استفاده می‌کردند. کراس اوور پژو ۳۰۰۸ نیز بیشترین رشد فروش را در مقایسه با سال گذشته تجربه کرده است. در ادامه، نام ۲۰ مورد از پرفروش ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷ را مشاهده می‌کنید:

پرفروش ترین خودروهای فرانسه به تفکیک مدل
پرفروش‌ترین خودروهای فرانسه در سال ۲۰۱۷
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.