برترین تکنولوژی های جهان را در دوچرخه های برقی خود استفاده می‌کنیم؟

0

رئیس فروش شرکت اروند موتور پاک: برترین تکنولوژی های جهان را در دوچرخه های برقی خود استفاده می‌کنیم

نوید مطهری رئیس فروش شرکت اروند موتور پاک در گفت‌وگو اختصاصی با بیان این مطلب اظهارداشت: ۱۳ مدل دوچرخه تولید می کنیم که این ١٣ مدل تمامی استانداردهای ایران و اروپا را دارند.

وی افزود: ما طرف قرار داد اکثر شهرداری های کشور هستیم و در جهت بهبود کیفیت هوای شهر ها با آنها همکاری می‌کنیم.

مطهری بزرگترین مشکل شهرها را آلودگی و ترافیک دانست و افزود: این مشکلات علاوه هزینه های مالی بسیار باعث بوجود آمدن بیماری هایش تنفسی و روحی نیز میشود ومردم تهران ۱۲ میلیون ساعت در روز در ترافیک هستند. دوچرخه های برقی کمک قابل توجهی را به حل این مشکلات می کند.

وی عنوان داشت کیفیت دوچرخه های تولیدی بسیار خوب است و ما با کمپانی‌های بزرگ و برجسته جهانی در این صنعت همکار هستیم. به عنوان مثال شرکت سایکل اتریش همکار ما در بخش بدنه دوچرخه است که جز ۵ برند اول در این زمینه در دنیاست طبقه بندی میشود. پاناسونیک که بهترین باتری های لیتیومی را تولید می کند همکارما در این بخش است. و تجهیزات دیگر مانند دسته ها را شرکت شیمانو ژاپن تولید می کند. این همکاری های بین المللی باعث کیفیت بالای محصولات ما است و ما هم با اطمینان ۲سال گارانتی تعویض قطعات به دوچرخه های خود میدهیم و مصرف کنندگان با خیال آسوده می‌توانند از آنها استفاده کنند.

مطهری پیمایش دوچرخه با یک بار شارژ را ۵۰ کیلومتر بیان کرد و افزود: در یک روز بیش از این مقدار پیمایش در یک شهر نیاز نیست و با قابلیت قابل حمل بودن باتری ها میتوان برای شارژ آنها را باز کرد و به داخل منازل برد و در زمانی حدود ۲ تا ۳ ساعت آنها را شارژ کرد و مورد استفاده مجدد قرار داد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.