قیمت محصولات کرمان موتور در بازار و نمایندگی + جدول

0

کرمان موتور هیوندای ،افزایش قیمت محصولات کرمان موتور ،تصاویر محصولات کرمان موتور ،کرمان موتور s5 ،نمایندگی کرمان موتور ،پیگیری تحویل خودرو کرمان موتور ،محصولات جدید کرمان موتور در سال ۹۶ ،کرمان موتور i20

شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) در اسفند سال ۱۳۷۳ تاسیس و در اسفند ماه همان سال تحت شماره ۱۱۱۴۷۶ در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. دفتر مرکزی شرکت در کیلومتر ۱۶ جاده مخصوص کرج واقع و هدف از تاسیس شرکت به موجب ماده ۲ اساسنامه عبارتست از: ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری، و ارائه خدمات بعد از فروش محصولات. انجام هرگونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیتهای مربوط که بطور صریح، ضمنی و یا تقسیم در رابطه با اهداف پیش بینی شده باشد.

تصویر مرتبط

این شرکت با استفاده از نیروهای مجرب اقدام به استخدام و آموزش نیروهای جوان در داخل و خارج کشور نمود و با جدیت فراوان خط تولید خودرو دوو سی یلو را در کارخانه تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید ایجاد و اقدام به مونتاژ و تولید این خودرو نمود. این مهم با فراهم کردن کلیه امکانات در مراحل جوشکاری بدنه، رنگ و تزئینات نهائی در کارخانه به مرحله عمل درآمد. شرکت کرمان موتور با استفاده از نیروهای مجرب و متخصص توانست در سال ۱۳۷۵ خط تولید دوو سی یلو را راه اندازی نماید. این شرکت در سال ۱۳۷۹ توانست خط تولید مدلی دیگر از خودروهای شرکت دوو یعنی ماتیز را راه اندازی کرده و این خودرو را که تمام مراحل تولید آن در داخل انجام می شد به بازار عرضه کند. پس از خرید کارخانجات دوو توسط GM آمریکا مدیریت جدید “جی ام دوو” به دلیل تحریم امریکا از ادامه همکاری با شرکت کرمان موتور خودداری نمود.

 سایت قیمت خودرو  قیمت جک J4  قیمت جک J5 اتوماتیک  قیمت جک s5 دنده ای  قیمت جیلی GC6  قیمت شاسی بلند  قیمت محصولات کرمان خودرو  قیمت هیوندای توسان  قیمت هیوندای سوناتا LF  قیمت لیفان X50  قیمت لیفان X60  نمایندگی لیفان در ایران  قیمت هیوندای i20  قیمت هیوندای النترا 2018  شرکت کرمان موتور  اخبار کرمان موتور  کرمان موتور هیوندای

شرکت کرمان موتور به منظور تکمیل سبد محصولات خود خودروی شاسی بلند ایکس ۶۰ را در سال ۹۱ تولید و عرضه کرد و می توان آن را یکی از پرفروش ترین های بازار در کلاس خود نامید. از مهمترین استراتژی های دیگر شرکت ، قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی چین به نام شرکت جی ای سی در سال ۸۸ بود که حاصل آن تولید خودرو جی ۳ در سال ۸۹ و جی ۵ در سال ۹۲ بود که پس از آن جی ۵ اتومات با موتوری قوی تر و امکاناتی بیشتر به این خانواده پیوست.
لیست قیمت محصولات کرمان موتور

قیمت ها در دوشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ، به روز شده است .

نام خودرو قیمت بازار (تومان) قیمت نمایندگی (تومان)
  لیفان X50 – اتوماتیک ۱۰۵,۰۰۰,۰۰۰ ۸۶,۵۰۰,۰۰۰
  لیفان X60 – اتوماتیک ۱۱۴,۰۰۰,۰۰۰ ۹۷,۵۰۰,۰۰۰
  لیفان ۸۲۰ ۱۸۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۹,۹۰۰,۰۰۰
  جک J4 اتوماتیک ۷۸,۵۰۰,۰۰۰
  جک S3 اتوماتیک ۱۴۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱۰۵,۵۰۰,۰۰۰
  جک S5 اتوماتیک ۲۰۶,۰۰۰,۰۰۰ ۱۲۳,۵۰۰,۰۰۰
  هیوندای I20 ۲۰۳,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۵,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای اکسنت ۱۹۸,۰۰۰,۰۰۰ ۱۱۴,۹۰۰,۰۰۰
  هیوندای النترا ۲۰۱۸ ۳۴۳,۰۰۰,۰۰۰ ۲۰۴,۵۰۰,۰۰۰
  هیوندای سوناتا LF ۴۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲۴۸,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای توسان TL ۴۹۸,۰۰۰,۰۰۰ ۲۷۸,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای سانتافه DM ۵۳۵,۰۰۰,۰۰۰ ۳۵۷,۰۰۰,۰۰۰
  هیوندای آزرا ۲۰۱۸ ۹۲۰,۰۰۰,۰۰۰ ۳۷۹,۰۰۰,۰۰۰
براساس قیمت خودورهای داخلی؛
خودرو هیوندای I20 جدید، در بازار با قیمت ۹۷ میلیون تومان و در نمایندگی با قیمت ۹۶ میلیون و ۵۰ هزار تومان بفروش می رسد
قیمت های زیر مربوط به دیماه ۹۶ هست

 لیست قیمت برخی از محصولات کرمان خودرو به شرح زیر است:

لیست قیمت محصولات کرمان خودرو در بازار و نمایندگی

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.