خودروهایی که سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهند شد + عکس

0
سالی خوب برای خودرو دوستان

حال با به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷، باید منتظر ماند که چه خودروهایی در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شوند و به بازار عرضه خواهند شد

در سال ۲۰۱۷، خودروهای برجسته زیادی مانند بوگاتی شیرون، تسلا مدل ۳ و فورد F-150 رونمایی شدند. همچنین در کنار معرفی این خودروهای شاخص، خودروهای دیگری از برندهای مختلف معرفی شدند و راهی بازار شدند. در کنار معرفی این خودروها، خودروهای الکتریکی و خودران جدیدی هم رونمایی شدند و این خودروها، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در سال گذشته داشتند. حال با به پایان رسیدن سال ۲۰۱۷، باید منتظر ماند که چه خودروهایی در سال ۲۰۱۸ رونمایی می‌شوند و به بازار عرضه خواهند شد.

 یکی از جذاب‌ترین خودروهایی که در سال ۲۰۱۸، رونمایی خواهد شد، شورولت کوروت موتور وسط است. تا به امروز مدل‌های پیش تولید استتار شده آن، توسط دوربین خبرنگاران شکار شده است، اما علاقمندان به این خودرو، بی صبرانه منتظر رونمایی از این کوروت موتور وسط ۸۵۰ اسب‌بخاری با پیشرانه ۵.۵ لیتری هستند که پیش‌بینی می‌شود فروش آن در سال ۲۰۱۹ آغاز شود و بنابراین باید رونمایی این خودرو در سال ۲۰۱۸ باشد.

همچنین پس از مدت‌ها غیبت، سر و کله تویوتا سوپرا هم باید در سال ۲۰۱۸ پیدا شود که پلتفرم این خودرو با همکاری تویوتا و ب‌ام‌و ساخته شده است.

خبرها حاکی از آن است که فورد قصد عرضه فورد موستانگ GT500 را دارد که به زودی این خودرو در یکی از نمایشگاه های خودرو در سال ۲۰۱۸، رونمایی خواهد شد، همچنین طرح‌هایی از پیشرانه این خودرو نیز منتشر شده است که مهر تاییدی بر تولید قریب الوقوع این خودرو است.

همچنین علاقمندان به خودروهای عضلانی، بی صبرانه منتظر عرضه دوج چلنجر Demon هستند تا مشخص شود ادعای کارخانه مبنی بر شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۲.۳ ثانیه‌ای این خودرو صحیح است یا خیر.

همچنین سال جدید، بدون کوروت ZR1 که در بهار به بازار عرضه می‌شود و آستون مارتین ونتیج کامل نمی‌شود. آستون مارتین ونتیج در پاییز سال ۲۰۱۸ به بازار آمریکا عرضه می‌شود و رقیب سرسختی برای پورشه ۹۱۱ خواهد بود.

خودروهای که سال 2018 می‌آیند

پیک‌آپ فورد رنجر هم در سال آینده رونمایی خواهد شد و پس از مدت‌ها غیبت، در سال ۲۰۱۹ به بازار آمریکا عرضه خواهد شد. یکی از جذابترین پیک‌آپ هایی که در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد، پیک‌آپ جیپ رانگلر است که سیستم تعلیق آن از رم ۱۵۰۰ الگوبرداری شده است. جگوار الکتریکی I-pace نیز به دلیل هندلینگ خوبش مورد توجه علاقمندان به این برند واقع شده است و منتظر رونمایی این خودرو در سال ۲۰۱۸ هستیم.

سوبارو Ascent هم در سال ۲۰۱۸ رونمایی خواهد شد، این SUV ژاپنی از سه ردیف صندلی برخوردار است.

دیگر SUV‌هایی که علاقمندان به خودرو بی‌صبرانه منتظر رونمایی آن‌ها هستند، لامبورگینی اوروس و آلفارومئو استلویو کوادروفولیو است که به تازگی رکوردهایی را در پیست نوربرگ‌رینگ به ثبت رسانده‌اند.

نویسنده:  یحیی دادگر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.