اولین مدل کلاس A مرسدس بنز سال ۲۰۱۸ +عکس

0

شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است

شرکت خودروسازی مرسدس‌بنز آلمان سرگرم تست مدل جدید کلاس A به عنوان نخستین محصول خود در سال جدید میلادی است. آنگونه که مدیر تست محصولات جدید مرسدس‌بنز خبر می‌دهد، این خودروساز در تعطیلات سال جدید میلادی نیز از تست و توسعه خودرو غافل نیست و هم‌اکنون با طی مجموع ۱۲ میلیون کیلومتر در جاده‌های اروپا کلاس A جدید را به بوته آزمایش گذاشته است.

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش از طراحی مشترک پیشرانه ۱.۲ لیتری جدید و کم‌مصرف TCE توسط رنو-نیسان و مرسدس‌بنز خبر دادیم که قرار بود در خودروهای اقتصادی این خودروسازان نصب شود.

اکنون این پیشرانه در این خودرو نصب شده و تست‌های تکمیلی را می‌گذارد. علاوه بر پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر، پیشرانه‌های ۱.۴، ۱.۶ و ۲ لیتری نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که به توربوشارژ و سستم استارت استاپ مجهز شده اند و نیز دو جعبه‌دنده دستی ۶ سرعته و خودکار ۷ سرعته نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کنند، در همین حال نسخه آ ام گ نیز از سیستم چهارچرخ محرک سود می‌برد.

همچنین دو پیشرانه ۱.۵ لیتری و ۲ لیتری دیزل و نسخه هیبریدی با فناوری ۴۸ ولت نیز برای این خودرو در دسترس خریداران خواهد بود.

منبع: مشرق
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.