نبرد سوپراسپرت‌ های وحشی! +عکس و مشخصات فنی

0

دو سوپراسپرت قدرتمند دیفرانسیل عقب به میدان نبرد آمده‌اند اما کدام‌یک در بازی اعداد پیروز می‌شود؟

تصویر نبرد سوپراسپرت‌های وحشی! +عکس

 مرسدس بنز ام‌گ GTR و پورشه ۹۱۱ GT2 RS خودروهایی سوپراسپرت هستند یا اسپرت؟ شاید نتوان پاسخ این سؤال را خصوصاً در مورد مرسدس داد ولی در هر حال این‌ها ماشین‌های دیفرانسیل عقب قدرتمندی هستند که ما آن‌ها را رودرروی یکدیگر قرار داده‌ایم تا ببینیم نهایتاً کدام‌یک در این جنگ تمام آلمانی پیروز می‌شود.

GTR قدرتمندترین عضو خانوادهٔ مرسدس بنز -آام‌گ GT است که مانند دیگر برادرانش در زیر کاپوت یک نیروگاه V8 بای‌توربو را پنهان کرده و به‌واقع خودرویی بی‌عیب و نقص است.

پورشه ۹۱۱ GT2 RS اما هرچند دو سیلندر کمتر دارد ولی سوپراسپرت موتور عقب نمادین پورشه هنوز هم بسیار جذاب است.

همانند مرسدس، GT2 RS هم قدرتمندترین عضو خانوادهٔ ۹۱۱ است و بنابراین در این جدال پرچم‌داران دو خودرو حضور یافته‌اند.

با این مقدمه به دنیای اعداد و ارقام سفر می‌کنیم تا ببینیم روی کاغذ کدام‌یک از این سوپراسپرت‌های قدرتمند دیفرانسیل عقب آلمانی بهتر است:

مشخصات فنی

پیروز کیست؟

با نگاه به جدول مشخصات به‌وضوح می‌توان برتری پورشه را مشاهده کرد. البته به خاطر قدرت و قیمت بسیار بالاتر پورشه شاید این رقابتی ناعادلانه باشد اما در دنیای واقعی و روی پیست شباهت‌های زیادی بین این دو کوپهٔ دیفرانسیل عقب وجود دارد.

درواقع AMG GT R با ثبت زمان ۷ دقیقه و ۱۰ ثانیه، رکورددار سریع‌ترین خودروی دیفرانسیل عقب تولیدی در پیست نوربرگ‌رینگ بود تا اینکه ۹۱۱ GT2 RS با ثبت زمان شگفت‌انگیز شش دقیقه و ۴۷ ثانیه رکورد سریع‌ترین خودروی تولیدی این پیست را بنام خود ثبت نمود.

شما کدام‌یک از این سوپراسپرت‌های وحشی آلمانی را برتر می‌دانید؟

   
منبع: پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.