۷ دلیل برای دوست داشتن خودروهای دیفرانسیل عقب

0

ماشین های دیفرانسیل عقب ،ماشین های دیفرانسیل عقب در ایران ،مزایای خودروهای دیفرانسیل عقب ،چرا ماشین دیفرانسیل عقب ،دیفرانسیل جلو چیست

 یک ماشینِ پرقدرت چه چیز نیاز دارد؟ دیفرانسیل عقب!

یک ماشینِ پرقدرت چه چیز نیاز دارد؟ دیفرانسیل عقب!
این پاسخ هر علاقه‌مندی به خودرو در جواب سوال بالاست. ۷ دلیل برتری یک خودروی دیفرانسیل عقب را در ادامه بخوانید.

این پاسخِ هر علاقه‌مندی به خودرو، در جواب به سوال بالاست. در ادامه با ۷ دلیل برتری یک خودرو دیفرانسیل عقب نسبت به نمونه‌ی دیفرانسیل جلو آشنا خواهید شد:

۱. دور دو فرمانه به خاطره‌ها خواهد پیوست

با یک خودروی دیفرانسیل عقب، برای دور زدن نیازی به دورِ دو فرمانه در جاهای باریک ندارید! فرمان را بچرخانید و پای خود را بی رحمانه بر پدالِ گاز بکوبید! همین کافی است!

۲. احساس بهتری از فرمان پذیری دارند

در ماشین‌های دیفرانسیل جلو، هنگامِ تخته گاز کنترل فرمان به سختی صورت می‌گیرد و هرچقدر خودرو پرقدرت‌تر باشد شرایط وخیم‌تر است! حال آنکه در نمونه‌یِ دیفرانسیل عقب کنترل فرمان به راحتی و با بیشترین احساس انجام می‌پذیرد.

۳. تقسیم وزن بهتری دارند

قرارگیری گیربکس در مرحله‌ای عقب‌تر و جای‌گذاری دیفرانسیل در انتهایِ خودرو، تقسیم وزنیِ بهتری را در دو محور ارائه خواهد داد، که این به معنایِ فرمان‌پذیری بهتر است.

۴. چسبندگی و ترکشن بیشتری دارند

وزنِ تمامی خودروها هنگام شروع حرکت در حالتِ تمام گاز بیشتر به محور عقب منتقل می‌شود، که این قضیه به نفع دیفرانسیل عقب و به ضرر نمونه‌ی دیفرانسیل جلو تمام می‌شود!

۵. آدرنالین بیشتری به خون تزریق می کنند

برای راندنِ یک خودروی دیفرانسیل عقبِ پرقدرت تحت لیمیت و سرعت‌ِ بالا نیاز به مهارت دارید، در این شرایط هیجان و آدرنالین به جای جای بدن شما راه پیدا می‌کند.

۶. با خیال راحت‌تری بر روی قسمت فنی کار می‌کنید

همانند دیفرانسیل جلوها همه چیز در یک مترمربع خلاصه نشده است! دست شما برای تغییر و تعمیرات بسیار بازتر است.

۷. به سادگی تفریح می‌کنید

تفریح و لذتی بالاتر از دریفت کردن با یک دیفرانسیل عقب سراغ دارید؟!

جرمی کلارکسون می‌گوید:

بنا به دلایلی که توضیح آن برای مردم عادی مشکل است، ماشین‌بازها بیش فرمانی را ترجیح می‌دهند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.