آموزش نحوه تعویض چراغ سقف خودرو پژو ۲۰۶

0

قیمت چراغ سقفی ۲۰۶ ،نصب چراغ سقفی عقب ۲۰۶ sd ،تعویض چراغ سقف ۲۰۶ ،آموزش تصویری تعویض چراغ سقفی ۲۰۶ ،روشن نشدن چراغ سقفی ۲۰۶ ،آموزش تصویری نصب چراغ سقفی عقب ۲۰۶ ،آموزش نصب چراغ سقف عقب ۲۰۶

معرفی اجمالی محصول چراغ اس ام دی سقف خودرو ایس مناسب برای پژو ۲۰۶

https://www.206part.ir/wp-content/uploads/2015/08/IMG_3678.jpg

بسیاری از چراغ‌های سقف کابین به کاررفته در خودروهای قدیمی و حتی جدید، نوردهی مناسبی ندارند. این چراغ‌ها نوری ضعیف با رنگ نامناسبی دارند و کار کردن زیر نور آن‌ها می‌تواند سرنشینان خودرو را به دردسر بیندازد.

علت اصلی این موضوع نوع لامپ به کار رفته در ساخت آن‌ها است. این لامپ‌ها مصرف بالایی دارند و دمای تولیدی آن‌ها زیاد است. بهترین جایگزین برای این چراغ‌ها استفاده از چراغ‌های سقفی ال ای دی است. چراغ‌های سقفی ال ای دی نوردهی مناسب و مصرف برق پایینی دارند و همین موضوع آن‌ها را به گزینه‌ی مناسب برای خودرو تبدیل کرده است. محصولی که در تصویر مشاهده می‌کنید چراغ سقفی خودرو «ایس» (Ace) است که برای پژو ۲۰۶ طراحی و تولید می‌شود. این چراغ دارای ۲۴ لامپ ال ای دی با تکنولوژی ساخت اس ام دی است. لامپ‌های اس ام دی به نسبت لامپ‌های ال ای دی معمولی نور بیشتری دارند و در کنار مصرف برق پایین‌تر، گرمای کمتری تولید می‌کنند.

نحوه تعویض لامپ ال ای دی


کار ساده ای است. چراغ سقفی ۲۰۶ یک قاب بزرگ دارد که روی سقف سوار است و داخل آن یک قاب طلق دار قرار گرفته اگر قاب بزرگ را در بیاری لق می شود و بعدا صدا می دهد توصیه می کنم این کار را نکنی. روش صحیح آن است که قاب طلق دار را که یک طرف آن هم کلید روشن خاموش رویش سوار است خارج کنی. بدین ترتیب که یک پیچ گوشتی دو سو را از سمت راست (طرف شاگرد) درست از وسط قاب بیندازی و کمی به طرف چپ و پایین فشار دهی. خود به خود قاب خارج می شود و بعد راحت لامپ را عوض می کنی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.