پژو ۲۰۰۸ بخریم یا جک S5 اتوماتیک! کدام یک بهتر است ؟

0

 در مقایسه این هفته می خواهیم یک محصول ایران خودرو و دیگری محصول کرمان موتور را مورد سنجش قرار دهیم. از آبی پوشان جاده مخصوص خودروی پژو ۲۰۰۸ را انتخاب کردیم که هنوز جزو تازه واردهای ایران خودرویی ها است.این خودروی کراس اور محبوبیت زیادی بین مردم پیدا کرده است.خودروی دیگر هم جک اس ۵ است

خودرویی که فول آپشن است و از خودروهای گران قیمت هم در زمینه آپشن برابری می کند.این خودرو از چین آمده و رقبیش یعنی ۲۰۰۸ از فرانسه مهمان خاک ایران شده است.البته دو خودروی یاد شده در یک کلاس نیستند اما به جهت نزدیک بودن قیمت این دو خودرو در مقام قیاس برآمدند.در بررسی هایی که صورت گرفته است مردم بالاترین نمره امکانات رفاهی تا قیمت ۱۰۰ میلیون تومان را به خودروی چینی جک اس ۵ دادند.در بخش خدمات پس از فروش و طراحی ،دو خودرو جایگاه یکسانی برای خود دست و پا کردند.حال در این مطلب دو خودرو را به لحاظ ظاهر و فنی و البته دید سایر خریداران مقایسه کردیم که در ادامه می خوانید.

برتری های جک S5:

z5agj1v3v3ydm377czj3.jpg

برتری های پژو ۲۰۰۸:

4zr904z97n96vyc1fk2.jpg

شباهت‌های هر دو خودرو:

7t5kgjv4y8rrdg7z9.jpg
jzlot9cuz2gth42342.jpg

نتیجه گیری

در نتیجه گیری باید گفت که خودروی پژو ۲۰۰۸ می تواند در اولویت قرار گیرد چرا که به جهت ایمنی و رفاه راننده از جک اس ۵ برتری های بیشتری دارد. اما این را هم باید در نظر بگیرید که این خودرو در ایران مونتاژ می‌شود لذا احتمال کاهش کیفیت آن وجود دارد. اگر خودروی با قدرت بیشتر و امکانات بیشتر می‌خواهید بدون شک جک اس ۵ همراه بهتری خواهد بود. نکته ای را هم باید اشاره کنیم که در صورت خرید خودروی ۲۰۰۸ دنبال فول آپشن آن باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.