شرایط فروش نقدی و اعتباری تویوتا RAV۴ با قیمت‌های جدید/ دی ۹۶

0

ایرتویا، نماینده رسمی تویوتا ژاپن در ایران، جدیدترین شرایط فروش تویوتا RAV۴ را با در نظر گرفتن تعرفه‌های جدید اعلام کرد.


ایرتویا در جدیدترین بخشنامه فروش خود، شرایط فروش نقدی و اعتباری و قیمت‌های جدید تویوتا RAV4 را اعلام کرد.

بر اساس اعلام ایرتویا، RAV4 مدل ۲۰۱۷ در سه تیپ عرضه می‌شود که قیمت آن از ۲۹۹٫۵ میلیون تومان آغاز شده و در بالاترین مدل‌ها به ۳۱۰ میلیون تومان می‌رسد. تمامی خودروها با شرایط تحویل ۱۰ روزه عرضه می‌شوند.

بر اساس تعرفه‌های جدید اعلام شده، تعرفه واردات تویوتا RAV4 افزایشی در حدود ۷۰درصد داشته است اما قیمت‌های اعلام شده از سوی ایرتویا افزایش کمتری نسبت به این عدد را نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد این شرکت توانسته با کنترل قیمت‌ها، از افزایش بیش از حد آن جلوگیری کند.

یکی دیگر از نکات قابل توجه اعلام قیمت‌های جدید از سوی ایرتویا، کنترل حباب قیمتی ایجاد شده برای این شاسی‌بلند محبوب تویوتا در بازار است. پیش از این به دنبال محدودیت‌های چندماهه در ثبت سفارش، شاهد افزایش قیمت‌های بی‌رویه RAV4 در بازار بودیم اما تویوتا با اعلام قیمت‌های جدید که پایین‌تر از قیمت‌های عرضه شده از سوی فروشندگان در بازار است به‌خوبی توانسته حباب قیمتی ایجاد شده برای این خودرو را از میان ببرد به‌گونه‌ای که قیمت خودروهای عرضه شده RAV4 در بازار از زمان اعلام قیمت‌های جدید از سوی ایرتویا شاهد افت بوده است.

ایرتویا همچنین شرایط فروش اعتباری با بازپرداخت ۶ یا ۱۲ ماهه را نیز برای تویوتا RAV4 در نظر گرفته است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به وبسایت این شرکت به آدرس https://irtoya.com/مراجعه نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.