بیوگرافی حسین عطایی مخترع و طراح خودرو + اختراعات و ایده ها

5
حسین عطایی نابغه ۱۰ ساله ایرانی می باشد که تاکنون ۶ اختراع ثبت شده دارد، این مخترع کوچک میهمان ویژه برنامه حالا خورشید با اجرای رضا رشیدپور بود.

 برنامه حالا خورشید صبح شنبه را با یک غافلگیری برای مخاطبانش آغاز کرد.

نوجوان ۱۰ ساله نابغه‌ای میهمان این برنامه بود.

حسین عطایی که در کرج زندگی میکند تا به حال ۶ اختراع ثبت شده دارد و در کل ۱۶ اختراع در کارنامه خود دارد.

www.dustaan.com بیوگرافی حسین عطایی مخترع و طراح خودرو + اختراعات و ایده ها

نوآوری‌های وی باعث شگفتی شرکت‌های پیشرو در تکنولوژی شده است تا آنجا که برندهای معروف خودرو سازی مانند تسلا و ولوو خواهان جذب او هستند.

این در حالی است که خودروسازان داخلی احتمالاً اصلاً او را نمی‌شناسند چرا که طبق ادعای رضا رشیدپور هیچ گونه پذیرشی برای او نفرستاده‌اند!

رضا رشیدپور مجری برنامه حالا خورشید در این گفتگو با اشاره به لزوم شکست مدیریت در هم تنیده کشور و باز شدن فضا برای شکوفایی استعداد جوانان و نوجوانان، ملاقات با این پسر ۱۰ ساله را یکی از افتخارات خود برشمرد.

حسین عطایی در این برنامه به والدین راه موفقیت فرزندانشان را به سادگی عنوان کرد.

گفتگوی شگفت انگیز این نوجوان نابغه با رشیدپور در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود.

نمایشگر ویدیو

۰۰:۰۰
۰۰:۰۰

حسین عطایی / نابغه ۱۰ ساله ایرانی طراح خودرو!

www.dustaan.com بیوگرافی حسین عطایی مخترع و طراح خودرو + اختراعات و ایده ها

 

حسین عطایی نابغه ۱۰ ساله کرجی که تا کنون ۱۶ اختراع داشته و ۶ اختراع خود را ثبت کرده است، ازبرنامه ها و رازهای موفقیت خود سخن گفت.

وی نفر اول طرح صنعتی کتیا (کار با نرم افزارهای طراحی) در مجتمع فنی تهران و نفر اول تریدی مکس (نرم افزار پیشرفته طراحی) در جهاد دانشگاهی است.

این نابغه کرجی در کلاس پنجم ابتدایی درس می خواند، اما به مدرسه نمی رود و به طور غیرحضوری درس هایش را می خواند و در یک روز همه امتحانهایش را می دهد.

 

نابغه ۱۱ ساله کرجی با ۱۶ اختراع

عطایی ایده هایش را در بخش های هوافضا، الکترونیک، صنایع کشتیرانی، مبلمان شهری و مبلمان اداری معرفی کرد.

عطایی که ایده های خلاقانه ای در زمینه طراحی خودرو دارد و مورد توجه برخی از خودروسازهای مشهور جهان قرار گرفته است، گفت که برای اجرای ایده های خود نیازهایی دارد که نخستین نیازش یک لب تاب قوی و ویژه طراحی های صنعتی برای پیاده کردن طرح های خلاقانه خود است.

پدر حسین عطایی نیز گفت که وی تنها به موضوع علم و ایده پردازی نمی پردازد بلکه در مسایل شخصی زندگی و امور دینی و مذهبی نیز توجه ویژه دارد. حسین اهل هیات و خواندن قرآن است و نمازهایش را به طور کامل می خواند.

حسین عطایی به حدی خلاقیت دارد که تاکید می کند که هیچ نگرانی درباره کپی شدن ایده ها و طرح هایش ندارد زیرا به ذهن و ایده پردازی خود ایمان دارد و می تواند ایده های جدید ارائه کند.

وی تاکید می کند که تا کنون دو نمادگلزار شهدا در شهرهای گیلان را طراحی کرده است.

عطاءالله ربانی- رئیس پارک علم و فناوری استان البرز- با اشاره به نبوغ و خلاقیت این دانش آموز کرجی، گفت: این نابغه کرجی زیر پوشش پارک علم و فناوری استان قرار گرفته و قرار است در هفته پژوهش و نمایشگاهی که به مناسبت این هفته برگزار شده، معرفی شود.

منبع:تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. اذرگون می گوید

    تتو نابغه هستی تا همین الان داشتم با اسکلها حرف میزدن ، خودشیفته بودن فکر می کردن خودشان هستند، اره نابغه هستی ، ای کیو بالای داری که ، من چرا دروغ بگم از مغز کسی استفاده نکردم ونمی تونم بکنم‌نه فقط ایشون ، در جهان هم همین جوریه ، ایشون نابغه هست طراحی ماشینش خوبه ، گفتم طراحیت رو بگذار در توییتر ، در خیال هستی ، دوسال پیش بودی الان هم هستی ، من حرف هم میزدم ومیزنم ولی اذیت کارها حرفهای من رو به طور کامل منتقل نمی کردن معلوم نیست یه عده از حرفهای من رو چیکار کردن ، برای همین مجبور بنویسم ، در مورد دانشگاه صنعت شریف بگم ، افسرده شدم وکی هم در اینترنت بودم اذیتم کردم غلط املای دارم ببحشید ؛ در مورد سوالی که پرسیدین چرا در اینترنت هستم ، چون نباشم هم یازم میان سراغ خودم وفرهنگ سازی می کنم ، پیشنهاد میدم ، هم برای توییتر ، هم برای مردم ، به خاطر فرهنگ سازی چرا گفتم ، طرحت رو در توییتر بگذارونه فقط بحاطر خودت به حاطر نخبگان ، بخاطر پردم اره پولی هم بدست می اری وخیلی ها هم لایک خواهند کرد ، چون از توکپی شده طراحی در خیال من بوده وطراحی چندین نفر هست طراجی توهم هست ، سود اشکال نداره ادم بدست بیاره ، در ایران هیتند ایرانیان در سایر کشورها هم هستند منم پیشنهاد میدم ، اسمت درتویبتر هست ، نکنه کسی رو گذاشتند جات ، همون پسر عمو خودت هسنی ، جابه جاکردن ، سودش ۱۰۰درثد ماله خودمه سود پسر عموت ، ۶۰درصد رو میدین به این پسر نابغه ، و۴۰درصد رو میدیدن به من ، پسر عموش هم یک فکری بکنید بحالش ، ، در توییتر هرچی که بدست می توردند ۱۰۰درصدی ماله منه ، کلا توییتر وسود تویتتر ۱۰۰درصدی ماله منه ، اینم من گفتم ۶۰درصد برای ایلان ، ۴۰درصد برای خودم ولی در واقع ۱۰۰درصد ماله خودمه ببخشید سود توییتر ، رو میارم ، در ایران چند تا دونه شبکه اجتماعی بیشتر نیست ، البته چین هم داره اونجا هم‌من هستم ، ولی در ایران توییتر وصله ؟ وروبیکا ، وگوگل همین ، اسم کدوم رو بیارم ، در کل هرچی که با خیالات جادویی هست و هاله جادویی ۱۰۰درصدی ماله منه چه ۲سال پیش چه الان الان ، از تحقیات علمی گرفته ، تا غیره چندین صفحه میشه ،

  2. اذرگون می گوید

    تتو نابغه هستی تا همین الان داشتم با اسکلها حرف میزدن ، خودشیفته بودن فکر می کردن خودشان هستند ،

  3. اذرگون می گوید

    من ۳۲ سالددارم این پسر هم‌نابغه هیت وانصافا طراحیش خوبه ، ایشون‌پرسید پرا عصبانیرهستی وبعد ش دوباره شارژ میشی من یک ماه هست که هر چی فحش میدم ، نفرین می کنم ، نفرین می کنم باز هنوز به جایرنرسیدم ، نفرین حضرت نوح انشاالله دبراورده بشه ، خسته میشم ، در روز چندبار فحش میدم وچند بار هم‌نفرین سپاه وارنش وامریکا می کنم وچند بارهم خوب هستم چاره ای نیست ، فعلا ، دست به دامان در ختان وگیاهان وحرکت ابرها شدم ، پرندگان دارند کارهای انجام میدن ، گرده افشانی هست ، ابرها هم به حرکت در اوردم ، دست به دامان شدم از تین وضعیت بیام بیرون ، اونا کارشون رو انجام مید ن ، من هم ، هم زمات به چند مورد فکر می کنم وبرنامه ریزی می کنم همین الان هم که می نویسم پرندگان در حال کار هستند بیکار ننشستند ، چرا دروغ بگم ، پرندگان تخم گیاهان ودرختان رو می خورند ، ومورچها هم به پاهاشون می چسبند قرار از امریکا برند ، ویه عدشون رفتند ، گرده افشانی ، با زنبور و پروانه وحشرات هست دارند میرند ، مهاجرت هم‌من برای مردم امریکا گذاشتم گفتم برید از امریکا اینا به من رحم نکرون به شماها که اصلا رحم نمی کنند جمع کنید برید ، ابرها هم هستند ،

  4. علی می گوید

    بچه برو تیله بازیتو بکن.اون طرح مفهمومی که انجام داده بودی بیشتر به یابو شبیه بود تا خودرو.چقدر وقیح هستی

  5. X می گوید

    کم چرت و پرت تحویل مردم بده
    یکی از قوانین جذب نیروی کار تسلا موتور اینه که سنت بالای ۱۸ سال باشه بعد بیان بچه جذب کنن؟؟ بعدشم کسایی تو خارج از ایران هستن که خدای ۳ds Max هستن وقتی کلیپش دیدم مثل طنز بود برام 😂😂😂😂
    خود مجریه هم تابلو میزد که این سرکاریه🤣

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.