معرفی آئودی A7 اسپورت‌ بک ۲۰۱۹ در نمایشگاه دیترویت +عکس

0

آئودی در حال آماده شدن برای معرفی کوپه چهار درب کاملاً جدید A7 2019 در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی یا همان دیترویت ۲۰۱۸ است


دومین نسل آئودی A7 از نظر طراحی تأثیرپذیری زیادی از کانسپت پرولوگ داشته و در آن شاهد خطوط عضلانی و خط سقف خمیده و شیب‌دار خواهیم بود.

آئودی ادعا می‌کند A7 علیرغم اینکه دارای خط سقف شیب‌داری است اما نسبت به مدل کنونی فضای کابین و راحتی بیشتری در بخش عقب داشته و فضای پا و سر آن ارتقا یافته است.

زبان طراحی جدید آئودی به کابین نیز سرایت کرده و داشبورد A7 اسپورت بک جدید دارای جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی MMI است که در A8 جدید معرفی شده و دو صفحه لمسی بسیار باکیفیت و ممتاز جایگزین تمامی دکمه‌ها و کنترل‌های مرسوم شده‌اند. کابین این خودرو می‌خواهد با داشتن این صفحات نمایش و همچنین کاکپیت مجازی آئودی یکی از تکنولوژیک ترین کابین‌های بازار باشد.

آئودی هنوز هیچ‌چیزی درباره قوای محرکه A7 جدید بازار آمریکا منتشر نکرده اما می‌دانیم که این کوپه چهار درب جدید با پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۵۵ اسب بخاری و همچنین گیربکس دوکلاچه ۷ سرعته S ترونیک و سیستم چهار چرخ محرک کواترو عرضه خواهد شد.

دیگر قوای محرکه از جمله نسخه‌های پلاگین هیبریدی در آینده ارائه می‌شوند. انتظار می‌رود در روزهای آینده و با شروع به کار نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ اطلاعات بیشتری از آئودی A7 2019 منتشر شود.

منبع:پدال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.