اسرار دیوانه ترین لامبورگینی دنیا +عکس

0

موتور این هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند

موتور این لامبورگینی هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند.

حتما همه شما نام کمپانی تیونینگ Underground Racing را شنیده اید. این شرکت همواره قدرت های بسیار بالایی را از خودروهای سوپر اسپرت بیرون می کشد و خودروهای Underground Racing از سریع ترین خودروهایی هستند که امکان رانندگی در خیابان را نیز دارند.

حالا این تیونر یک دستگاه لامبورگینی هوراکان بشدت تقویت شده را برای فروش گذاشته است که مشخصات بسیار قابل توجهی دارد. این خودرو که متعلق به سال ۲۰۱۵ است تنها ۱۴۲۱ کیلومتر کارکرد دارد که بیشتر این مسافت نیز در پروسه تست خودرو طی شده است.

موتور این هوراکان به دو عدد توربوشارژر مجهز شده است ضمن اینکه برخی قطعات داخلی موتور نیز تقویت شده اند. به این ترتیب قدرت تولیدی موتور این لامبورگینی به ۱۲۰۰ اسب بخار رسیده است. اما جالب است بدانید که این عدد با بنزین معمولی بدست می آید و اگر در باک این سوپر اسپرت بنزین مسابقه ای VP بریزید قدرت تولیدی آن به بیش از ۲۵۰۰ اسب بخار خواهد رسید.

متاسفانه Underground Racing هیچ اطلاعاتی از شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر و یا زمان ۴۰۰ متر این خودرو منتشر نکرده است اما در سال ۲۰۱۶ یک لامبورگینی هوراکان دیگر که توسط همین کمپانی تیونینگ شده بود توانست با تایرهای عادی خیابانی در مسافت نیم مایل به سرعت ۳۹۸ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

همچنین یک آئودی R۸ نیز که توسط Underground Racing تیونینگ شده بود و مشخصات مشابهی با این هوراکان دارد توانسته بود در مسافت مشابهی به سرعت ۳۹۳ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

Underground Racing حتی قیمت این خودرو را نیز اعلام نکرده است و تنها خریدار خودرو از قیمت واقعی آن با خبر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.