کرمان‌موتور،hyundai Kona را عرضه می‌کند

0

گروه خودروسازی کرمان‌موتور، نماینده رسمی شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی، قصد دارد تا تنوع محصولات خود را همزمان با شروع سال جدید میلادی افزایش دهد

خودروهای کراس‌اوور و SUV به دلیل تقاضای بالایی که دارند، در کانون توجه واردکنندگان و خودروسازان داخلی قرار دارند. با توجه بازشدن سایت ثبت سفارش و آزادشدن واردات خودرو، به زودی شاهد حضور خودروهای جدیدی در سگمنت مختلف در بازار خواهیم بود.

شرکت کرمان موتور در راستای افزایش تنوع محصولات خود، رسما اعلام کرد که قصد دارد تا کراس‌اوور هیوندای kona مدل ۲۰۱۸ را به زودی به بازار عرضه کند. هیوندای Kona، در واقع کوچکترین کراس‌اوور هیوندای است که به تازگی معرفی شده است و به دلیل طراحی خاصی که دارد، طرفداران زیادی پیدا کرده است.

هیوندای برای این کراس‌اوور جذاب و کوچک دو پیشرانه عرضه کرده است. پیشرانه اول، یک پیشرانه ۲ لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی است که قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۴۷ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۱۸۶ نیوتن‌متر است که وظیفه انتقال این قدرت، بر عهده یک جعبه شش سرعته خودکار است. پیشرانه دیگر، یک پیشرانه ۱.۶ لیتری چهار سیلندر مجهز به سیستم توربوشارژ است که این پیشرانه قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۷۵ اسب‌بخار و بیشینه گشتاور ۲۶۴ نیوتن‌متر است که این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه، به چرخ‌های این خودرو منتقل می‌شود. مدل پایه این خودرو، به صورت جلومحرک به بازار عرضه می‌شود و تریم‌های فول این خودرو، به صورت دودیفرانسیل AWD به بازار عرضه می‌شوند. کرمان‌موتور هنوز اعلام نکرده است که این خودرو را با کدام پیشرانه به ایران وارد می‌کند، اما به دلیل اینکه حجم هر دو پیشرانه این خودرو، از ۲۵۰۰ سی‌سی کمتر است، احتمال عرضه هر دو مدل در ایران وجود دارد.

هیوندای Kona دارای تجهیزاتی مانند چراغ‌های تمام LED، سیستم ترمز خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، تزییات داخلی با روکش چرمی، صندلی‌ها با روکش چرمی، صندلی‌های جلو با قابلیت تنظیم برقی، گرمکن و سردکن صندلی‌های جلو، دوربین دنده عقب، سیستم هد آپ دیسپلی، نمایشگر لمسی هشت اینچی سیستم مالتی مدیا، سیستم رهیاب ماهواره‌ای، شارژر بدون سیم تلفن همراه، سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرمکن فرمان، کروز کنترل، کلیدهای کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، قابلیت انتخاب حالات مختلف رانندگی(eco، نرمال و اسپرت) وکامپیوتر سفری است.

مدل پایه هیوندای Kona، برچسب قیمتی حدود ۲۰ هزار دلار دارد. با توجه به بازار داغ کراس‌اوورها در ایران و فروش خوبی که برندهای کره‌ای دارند، پیش‌بینی می‌شود این خودرو هم به دلیل دارابودن طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول، فروش خوبی را در بازار تجربه کند. هیوندای Kona در بازار ایران، رقبایی همچون پژو ۲۰۰۸، رنو کپچر، رنو داستر، نیسان جوک و تویوتا C-HR را پیش روی خود دارد.

کرمان‌موتور، Kona را عرضه می‌کند
منبع:خودرونویس
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.