بهترین‌ خودروهای نمایشگاه دیترویت +عکس

0

مرسدس بنز با دعوت از آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه مشهور هالیوودی تلاش کرد جذابیت دوچندانی به مراسم رونمایی از نسل جدید شاسی‌بلند جی کلاس بدهد. در عین حال جیمز هکت مدیرعامل فورد با رونمایی از نسل جدید وانت رنجر برای رقبای خود خط و نشان کشید

تصویر بهترین‌ خودروهای نمایشگاه دیترویت + عکس

 نمایشگاه اتومبیل دیترویت در حالی وارد روز سوم خود می‌شود که هم‌اینک آرایش کلی نمایشگاه چیده شده و وجود رگه قدرتمندی از محصولات تولید انبوه، خبر از خیز گسترده تولیدکنندگان برای فروش اتومبیل به خریداران آمریکایی می‌دهد. لینکلن، اینفینیتی، لکسوس، تویوتا، فورد، شورولت، هیوندای، کیا، مرسدس بنز، گک، مینی، فولکس‌واگن و بیوک از جمله برندهایی بوده‌اند که در غرفه‌های خود پذیرای بیشترین حجم از بازدیدکنندگان هستند در عین حال برندهایی مثل فراری، آستون مارتین، ب ام و و نیسان با محصولاتی نه چندان جذاب به استقبال‌ نمایشگاه امسال آمده‌اند.

یکی از نکات جالب نمایشگاه این بود که مرسدس بنز با دعوت از آرنولد شوارتزنگر هنرپیشه مشهور هالیوودی تلاش کرد جذابیت دوچندانی به مراسم رونمایی از نسل جدید شاسی‌بلند جی کلاس بدهد. در عین حال جیمز هکت مدیرعامل فورد با رونمایی از نسل جدید وانت رنجر برای رقبای خود خط و نشان کشید. در این آلبوم تصویری می‌توانید شماری از مهم‌ترین محصولات نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ را ببینید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.