هیوندای ولستر ۲۰۱۹ رونمایی شد +عکس ومشخصات

0

شرکت هیوندای در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۸ از نسل جدید ولستر ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این خودرو از نسل قبل خود قدری بزرگتر است

ولستر ۲۰۱۹ از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخار بهره‌ میبرد و گیربکس این خودرو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک می‌باشد.

ولستر یکی از جوان‌ترین خودروهای خط تولید هیوندایی است که در ابتدا تلاش داشت با تکیه بر طراحی خارجی ویژه‌اش مورد توجه قرار گیرد. اما این بار جدیدترین نسل  این خودرو قصد دارد با موتور توربوشارژ و قابلیت عملکردی مناسب مورد توجه همگان قرار گیرد.

ولوستر در نسل جدید  بی‌شباهت به هاچ‌بک داغ i30 N ظاهر نشده و قصد دارد در دنیایی که رقابت تا مرزهای باریک ادامه می یابد، ارزشمندتر ظاهر گردد.

“زندگی پرشور”، عنوانی است که کمپین‌های تبلیغاتی در کره جنوبی برای معرفی این خودرو در نظر گرفته‌اند. آخرین تیزر نمایش داده شده از ولستر، آن را مزین به چراغ های LED نشان می‌دهد و خودروی کره‌ای را با سبک زندگی هزاره هماهنگ می‌داند. از سوی دیگر این هاچ‌بک به اندازه کافی پهن و فضادار نیز به نظر می‌رسد.

هیوندایی تلاش دارد تا روح و اصالت نسل اول خودروهایش در مدل‌های جدید و جوانش دیده شود. با این وجود شاهد چراغ‌های LED، سپرهای جدید، گلگیرهای تیز و کشیده‌تر و دیفیوزرهای آئرودینامیکی عقب جدید روی خودرو هستیم.

در فضای داخلی نیز کنسول و داشبورد با الهام از مدل i30 ساخته می‌شوند و به همین دلیل رانندگان به یک مونیتور اضافی روبه‌روی سر خود دسترسی دارند.

در هنگام معرفی خودرو با دو ورژن موتور و سامانه انتقال قدرت معرفی خواهد شد. موتورهای ۱.۴ و ۱.۶ لیتری گامافامیلی ۴ سیلندر در این نسل از ولوسترها می‌توانند با یک گیربکس ۶ سرعته دستی یا یک گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته هماهنگ شوند. قابلیت‌های پرفورمنس سری i30 N در سری ولوستر N نیز دیده می شود و به همین دلیل این خودرو سال  بعد به یک سامانه کنترلگر  لرزش محدود الکتریکی مجهز شده است.

در سطوح پایه ولسترها سیستم تعلیق چند لینکی با آلومینیوم فشرده در محور عقب دیده می‌شود و هر چهارچرخ به ترمزهای دیسکی مجهز هستند.

v2iahux0yxcxv4ldb9o0.jpg

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.