معرفی شاسی‌بلند آکورا RDX 2019 +عکس و مشخصات

0

شاید آکورا اعتقاد داشته باشد شاسی‌بلند RDX 2019 هفته آینده به‌صورت یک مدل پیش‌تولیدی در نمایشگاه خودروی دیترویت حضور خواهد یافت اما همان‌گونه که شما می‌توانید در اولین تصاویر رسمی منتشر شده ببینید، RDX 2019 حدود ۹۹ درصد آماده تولید می‌باشد


در نگاه اول شاید تنها عناصری که در نسخه تولیدی کمی تعدیل یابند نیمه پایینی بخش جلو و بخش پایینی سپر عقب و البته آینه‌های جانبی باشند. به غیر از این موارد تمامی بخش‌های RDX نرمال و عادی به نظر می‌رسند.

آکورا RDX 2019
برند لوکس هوندا بازطراحی دراماتیکی برای نسل جدید RDX تدارک دیده و آن را وسیع‌ترین بازطراحی این برند در بیش از یک دهه قبلی می‌نامد. زبان طراحی جدید آکورا پیش از این با طرح‌های مطالعاتی سدان اسپورت و کاکپیت Precision در سال ۲۰۱۶ به نمایش درآمده است و این شاسی‌بلند اولین محصولی از آکوراست که از زبان طراحی جدید شرکت بهره می‌برد.

https://pictures.topspeed.com/IMG/jpg/201801/2019-acura-rdx---det-10.jpg
قطعاً RDX 2019 ذات اسپورت تر و بدنه عضلانی‌تری داشته و جزئیات جذاب‌تری در ظاهر آن به چشم می‌خورد که از جمله آن‌ها می‌توان به نمای سه‌چهارم عقب و کاپوت عضلانی اشاره کرد اما خب نمی‌توان آن را جدای از محصولات آکورا دانست.


کابین این خودرو فضای کاملاً متفاوتی نسبت به ساخته‌های کنونی شرکت داشته و در آن می‌توانیم عناصر مدرن و اسپورتی را مشاهده کنیم. این موارد شامل هاب مرکزی کروی در روی فرمان جدید و کنسول پایینی است که به فرم مناسبی به کنسول مرکزی متصل می‌شود. کنسول مرکزی هم‌اکنون دارای صفحه‌نمایشی برای سیستم اطلاعات مرکزی بوده و این صفحه توسط اهرم و تاچ پد زیرین کنترل می‌شود. به نظر می‌رسد آکورا از رویه کنونی خودروهای اروپایی که استفاده از دکمه‌های فیزیکی را کاهش داده‌اند تبعیت نمی‌کند

هنوز طیف پیشرانه‌های RDX 2019 تأیید نشده اما احتمالاً پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوی بکار رفته در آکورد ۲۰۱۸ با قدرت ۲۵۲ اسب بخاری و گشتاور ۳۶۹ نیوتون متری نیز در قلب شاسی‌بلند آکورا خواهد تپید. این پیشرانه به یک گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک متصل است. احتمال دارد در آینده نسخه هیبریدی شاسی‌بلند مورد بحث نیز عرضه شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.