نسل جدید موتورسیکلت‌های آرچ با همکاری کیانو ریوز +عکس

0

کیانو ریوز هنرپیشه‌ی پرطرفدار و ستاره‌ی هالیوود از مدل‌های جدید شرکت موتورسیکلت‌سازی آرچ رونمایی کرد

شرکت موتورسیکلت سازی آرچ (Arch Motorcycle) در سال ۲۰۱۱ توسط ستاره‌ی هالیوود، کیانو ریوز و گارد هالینجر در ایالت کالیفرنیا، شهر لس‌آنجلس با هدف تولید و عرضه‌ی موتورسیکلت‌ سفارشی و دست‌ساز تأسیس شد.

ریوز و هالینجر در اواخر سال ۲۰۱۷ از مدل‌های جدید موتورسیکلت‌های KGRT-1 ،۱s و نسخه‌ی پروتوتایپ METHOD 143 این شرکت آمریکایی رونمایی کردند که در ادامه به معرفی این موتورسیکلت‌های متفاوت می‌پردازیم. مدل‌های KGRT-1 و ۱s هر دو از پیشرانه‌ی بزرگ ۲ سیلندر V شکل به حجم ۲۰۳۲ سی‌سی استفاده می‌کنند؛ اما مدل METHOD 143 از پیشرانه‌ی بزرگ‌تر به حجم ۲۳۴۳ سی‌سی بهره می‌برد. تمام محصولات شرکت آرچ، به سیستم تعلیق برند Ohlins، رینگ‌های BST و قطعات سفارشی دست‌ساز مجهز هستند. علاوه بر این موتورسیکلت‌های این شرکت آمریکایی در بیشتر سازه‌ی خود از فیبر کربن، تیتانیوم و آلومینیوم استفاده می‌کنند.

KRGT-1 مدل ۲۰۱۸

مدل KRGT-1 که نسل اول آن در سال ۲۰۱۵ عرضه شد، به‌عنوان پرچم‌دار آرچ، در سال ۲۰۱۸ به‌روزرسانی‌های زیادی، مانند ترمز تقویت‌شده به همراه آپشن ترمز ABS و سیستم تعلیق بهینه‌‌شده دریافت کرده است. مدل جدید KRGT-1 بر اساس استانداردهای یورو ۴ ساخته شده است که به همین دلیل، امکان فروش آن به‌صورت بین‌المللی نیز وجود دارد. باتوجه به اینکه محصولات آرچ کاملاً دست‌ساز و سفارشی هستند، گسترش فروش آن‌ها به بازارهای کشورهای دیگر در توسعه‌ی فعالیت‌های این شرکت کوچک نقش مهمی خواهد داشت.

آرچ ۱s مدل ۲۰۱۸

آرچ / Arch 1s مدل ۱s دومین موتورسیکلت تولیدی آرچ است که در مقایسه با KRGT-1، با هدف سواری اسپرت‌تر ساخته شده است. وضعیت نشستن موتورسوار اسپرت‌تر و تهاجمی‌تر و بدنه‌ آیرودینامیک‌تر است، سیستم تعلیق سوئینگ‌آرم یک‌طرفه‌ که برای اولین بار در این شرکت استفاده می‌شود در کنار طرح جدید اگزوز، ۱s را به موتورسیکلتی اسپرت در سبد محصولات انحصاری و کم‌تعداد آرچ تبدیل می‌کند. ۱s همانند برادر بزرگ‌تر خود، با استاندارد یورو ۴، آپشن ترمزهای ABS و قطعات زیاد با جنس فیبر کربن و آلومینیوم همراه شده است.

پروتوتایپ METHOD 143

آرچ / Arch METHOD 143

مدل METHOD 143 با طراحی خلاقانه، جدید و متفاوت در بیشتر ساختار خود از فیبر کربن استفاده می‌کند. این موتورسیکلت آینده‌نگرانه، به شاسی یک‌تکه‌ی فیبر کربن مونوسِل، نمایشگر دیجیتال پیشرفته، دو‌شاخه‌های سری FGRT برند Ohlins، اگزوز سفارشی برند SC Projects از جنس تیتانیوم و فیبر کربن، رینگ‌های طرح توربین از برند BST و سیستم تعلیق سوئینگ‌آرم یک‌طرفه مجهز است. همانند دو مدل دیگر آرچ، METHOD 143 نیز با استاندارد یورو ۴ و آپشن سیستم ترمز ABS ارائه می‌شود. تنها ۲۳ دستگاه از این موتورسیکلت زیبا تولید خواهد شد.

Keanu Reeves / کیانو ریوز

ریوز و هالینجر اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ دقیق عرضه‌ی محصولات جدید این شرکت، به‌جز «تولید در سال ۲۰۱۸» اعلام نکرده‌اند؛ بااین‌حال نباید برای موتورسیکلت‌های سفارشی آرچ، انتظار قیمتی پایین داشت. نسل فعلی KGRT-1 با قیمت پایه‌ی حدود ۸۰ هزار دلار در دسترس است. صحبت در مورد قیمت موتورسیکلت‌های کاملاً دست‌ساز و سفارشی، به‌خصوص مدلی که با نظارت کیانو ریوز مشهور ساخته شده باشد، مشکل است.

همین مورد که یک موتورسیکلت سفارشی، توسط یکی از جذاب‌ترین ستاره‌های هالیوود و کاملاً مطابق میل خریدار ساخته می‌شود، برای توجیه قیمت بالای مدل‌های شرکت موتورسیکلت سازی آرچ کفایت می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.