موتورسیکلت برقی Lightning LS-218 رکورد سرعت را شکست !+عکس

0

 این روزها دیگر دنیا به سمت استفاده از انژری های پاک می رود و در این میان نیز شرکت های تولید کننده خودرو و بخصوص موتورسیکلت هم استفاده از پیشروانه های برقی را در دستور کار خود قرار داداند که در این میان شرکت Lightning Motorcycles موفق به ساخت موتورسیکلت برقی جدیدی  با نام Lightning LS-218 شده که پس از هر بار شارژ شدن می تواند تا ۸۰۰ کیلومتر را بپیماید. این اولین بار در جهان است که یک موتورسیکلت تمام برقی با چنین توان شارژی تولید و روانه بازار می شود

Lightning Motorcycles اولین بار در سال ۲۰۰۶ یک موتورسیکلت برقی تولید کرد و از آن زمان تاکنون در این زمینه فعال بوده است. سه سال پس از تولید اولین موتورسیکلت برقی این شرکت توانست موتور مسابقه ای برقی تولید کند که قادر به پیمودن یک مسیر مرتفع ۱۵۰۰ متری بود.

تازه ترین دستاورد این شرکت هم ساخت موتورسیکلت برقی Lightning LS-218 است که با یک بار شارژ مسافت ۸۰۰ کیلومتری از سان فرانسیسکو تا لس انجلس را می پیماید. تا پیش از این رکورد مذکور در اختیار شرکت تسلا بود که خودروهای ساخت آن با یک بار شارژ قادر به پیمودن مسیر ۵۱۵ کیلومتری بوده اند.

کمپانی Lightning Motorcycles برای ساخت باتری های موتورسیکلت برقی Lightning LS-218 با یک مرکز تحقیقاتی نوپا موسوم به مرکز خلاقیت باتری در ایالت ایندیانا همکاری کرد. این مرکز از محققان شاغل در دانشگاه ها، شرکت های صنعتی و موسسات دولتی برای پیشبرد فعالیت های تحقیقاتی خود بهره می گیرد. قرار است اطلاعات بیشتر در مورد این موتور سیکلت در زمان رونمایی از آن که هنوز مشخص نشده، اعلام شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.