روند ساخت خودور بوگاتی را تماشا کنید +عکس

0

مستند ساخت لامبورگینی ،مستند بوگاتی شیرون ،دانلود مستند بوگاتی شیرون ،مستند ساخت بوگاتی شیرون ،مستند ساخت بوگاتی ویرون ،بوگاتی ساخت کدام کشور است

بوگاتی قدرتمند ترین خودرو فرانسوی چگونه ساخته می شود

برای طراحی و ساخت هر مدل از بوگاتی باید یک مسیر و پروسه تقریباٌ ۹ ماهه طی شود. در این مدت ۲۰ کارمند مسئول مونتاژ کردن قطعات منحصر بفرد خودرو هستند. در این مطلب نگاهی کوتاه داریم به روند ساخت این خودرو لوکس .

بوگاتی به عنوان قدرتمند ترین ، سریع ترین و در عین حال شیک ترین ماشین معروف دنیا شناخته می شود . سازنده این خودرو جهت اجرای سفارشات خود و جلب نظر ثروتمندانی که به دنبال یک رانندگی لوکس و بر اساس سلیقه های شخصی خود هستند ، طیف وسیعی از مدل ها و امکانات از رنگ روکش ها گرفته تا انواع کمربند های ایمنی را ارائه می کند ، که همه  این مراحل و انتخاب ها را وارد چرخه  طراحی و تولید یک خودرو ابر اسپورت لوکس می کند.

بوگاتی یک شرکت خودرو سازی فرانسوی با عملکرد بالاست که در سال ۱۹۰۹ توسط یک صنعت گر و نابغه ایتالیایی به نام اتوره بوگاتی به منظور تولید خودرو های سفارشی تاسیس شد.

تجهیزات و قطعات تولیدی این برند مشهور در مولشایم در فرانسه می باشد . مولشایم که در ، در آتلیر واقع شده است اولین و مبدا ظهور بوگاتی ها از سال ۱۹۰۹ است. مکانی که بیش از ۱۰۰۰ متر مربع فضا دارد و تنها ویژه  مونتاژ ۱۸۰۰ قطعه از هر مدل این برند است قطعات توسط کارشناسان شرکت و نیز ربات های هوشمند پیاده سازی ، تست و مونتاژ نهایی می شوند که در نهایت جهت تست در ۱۲ مرحله مورد ارزیابی کارشناسان و طی آزمایش های گوناگون قرار می گیرند.

آقای اتوره  مالک شرکت و برند بوگاتی در سال ۱۹۹۸ سهام شرکت خود را به یک کمپانی آلمانی به نام فولکس واگن فروخت و از آن سال به بعد امتیاز بوگاتی در اختیار این شرکت آلمانی است هر چند که همچنان نام نابغه و موسس این شرکت معروف ، آقای بوگاتی بر بیش از چندین مدل خود نمایی می کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.