آموزش تصویری رفع ایراد روشن ماندن چراغ قفل دیفرانسیل سوزوکی گرند ویتارا

0

معایب سوزوکی ویتارا ۲۰۰۰ ،سوزوکی گراند ویتارا جدید ،تعمیرات سوزوکی گراند ویتارا ،سوزوکی ویتارا جدید ایران خودرو ،ایرادات سوزوکی ویتارا
سیستم انتقال نیروی دو دیفرانسیل ۴ حالته گراند ویتارا همیشه برای چهار چرخ در هر وضعیت جاده ای ، چسبندگی مناسب با زمین را تضمین می نماید

تمامی تنظیم های این سیستم توسط کلیدی که در وسط کنسول تعبیه شده انجام می شود و توسط آن شما می توانید به راحتی به نسبت وضعیت و جاده ای که در آن قرار دارید حالت انتقال قدرت بین چهار چرخ خودرو را تنظیم نمایید :
حالت ۴H جهت رانندگی عادی در خیابان ها و بزرگراه ها ،
حالت ۴H LOCK جهت جاده های برفی و گل و لای نسبتا نا هموار
و حالت ۴L LOCK جهت مسیر های خیلی سخت و صعب العبور قابل انتخاب می باشد .
در صورت نیاز به حالت خلاص (عدم انتقال نیرو به چرخ ها و آزاد نمودن گیربکس) نیز تنها کافی است اهرم تنظیم کننده روی حالت N قرار گیرد .

روشن ماندن چراغ قفل دیفرانسیل سوزوکی گرند ویتارا

روشن ماندن چراغ قفل دیفرانسیل ویتارا
رفع ایراد روشن ماندن چراغ قفل دیفرانسیل و عدم عملکرد در حالت N

برای رفع عیب خودروهای SUZUKI GRAND VITARA که با ایرادهای روشن ماندن چراغ قفل دیفرانسیل مرکزی و ۴L/N و یا عدم عملکرد سوییچ ترانسفر در حالت N مواجه اند ( همچنین در صورت مشاهده کدهای خطای C1227 و C1237 ) می توان از اطلاعیه فنی زیر استفاده کرد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.