انتشار تصاویر رندر شده هیوندای سانتافه ۲۰۱۹

0

در روز‌های گذشته، شرکت خودروسازی هیوندای با انتشار یک تصویر پیش نمایش تایید کرد که تا کمتر از ۱ ماه دیگر، نسل جدید هیوندای سانتافه را به طور …

در روز‌های گذشته، شرکت خودروسازی هیوندای با انتشار یک تصویر پیش نمایش تایید کرد که تا کمتر از ۱ ماه دیگر، نسل جدید هیوندای سانتافه را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

پرشین‌خودرو، هیوندای پس از انتشار این پیش نمایش اعلام کرد که در نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس که از ماه مارس پیش رو کار خود را آغاز می‌کند، به نمایش عمومی و ارائه اطلاعات تکمیلی اتومبیل خواهد پرداخت، اما قبل از اینکه شرکت خودروسازی هیوندای به روز موعد نزدیک شود و نسل جدید سانتافه را معرفی کند، تصاویر گرافیکی آن را منتشر کرده است که مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.

در پیش نمایش اولیه، کمپانی خودروسازی هیوندای تنها نمای جانبی را در یک محیط تاریک به نمایش گذاشته بود، اما حالا باتوجه به انتشار تصاویر گرافیکی جدید از سوی هیوندای، جزییات طراحی اتومبیل در نمای جلو و عقب به نمایش گذاشته شده است که می‌تواند یک مقدمه چینی بسیار خوب برای آماده سازی مخاطبان هیوندای باشد تا یک تصویر اولیه از طراحی نسل چهارم هیوندای سانتافه داشته باشند.

همانطور که احتمالا می‌دانید، نسل سوم هیوندای سانتافه در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شد و سپس در سال ۲۰۱۷ میلادی، شرکت خودروسازی هیوندای یک نسخه فیس لیفت با تجهیزات بیشتر معرفی کرد، اما این فیس لیفت زمان بیشتری در اختیار هیوندای قرار داد تا نسل چهارم سانتافه را به حد کمال خود برساند.

باتوجه به تصاویر منتشر شده از سوی هیوندای، می‌توان شاهد یک طراحی کاملا جدید و آشنا بود، زیرا طراحی ظاهری این خودرو ترکیبی از دیگر محصولات هیوندای خواهد بود که خروجی آن چهره فعلی نسل چهارم هیوندای سانتافه شده است. به عنوان مثال جلوپنجره اتومبیل در محصولات جدید هیوندای از جمله سوناتا فیس لیفت و یا نسل جدید هیوندای ولوستر دیده می‌شود، این درحالیست که ایده چراغ‌های ۲ تکه اتومبیل از خودروی کراس اوور “هیوندای کونا” برداشته شده و با یکسری تغییرات، بر روی نسل چهارم هیوندای سانتافه مورد استفاده قرار گرفته است، هرچند در مجموع برای کسب اطلاعات فنی و همچنین طراحی واقعی اتومبیل در داخل و خارج کابین خود، باید تا معرفی رسمی آن در ماه جاری صبر کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.