جزئیات برخورد کامیون با پل عابر پیاده در پاکدشت /آمار جانباختگان به ۳ نفر رسید

0
دادستان پاکدشت در گفت‌وگو با میزان:
راننده کامیون حادثه سقوط پل عابر پیاده در پاکدشت بازداشت شد/ پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود/ آمار جانباختگان به ۳ نفر رسید
دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در تشریح جزئیات حادثه برخورد کامیون ۱۸ چرخ با پل عابر پیاده و سقوط پل که منجر به کشته شدن سه نفر شد، از بازداشت راننده کامیون خبرداد و گفت: پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.
علیشپور دادستان عمومی و انقلاب پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از بازداشت راننده کامیون ۱۸ چرخ در رابطه با سقوط پل عابر پیاده بر روی خودروی عبوری در این شهرستان خبرداد و گفت: پرونده به صورت فوق العاده و خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

وی افزود: از همان ساعت اول به محض اطلاع از موضوع قاضی کشیک در محل حاضر و ضمن نظارت کامل به انجام کلیه امور، پرونده قضایی لازم در خصوص موضوع تشکیل و دستورات قضایی لازم در این راستا صادر شد.

دادستان پاکدشت تصریح کرد: در راستای انجام دستورات قضایی، فوت شدگان حادثه به پزشکی قانونی جهت انجام معاینات لازم اعزام و متهم و مقصر حادثه نیز بازداشت شد و کامیون به پارکینگ انتقال یافت.

وی در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه دیشب کامیون هجده چرخ  بدون بار، در حال تردد از مسیر پاکدشت به طرف شریف آباد بوده که جک بالابر کامیون فعلا به دلایل نامعلومی فعال شده و در حال گذر از زیر پل به عرشه آن گیر کرده و کل عرشه پل از هر دو طرف جاده سقوط و جاده کاملا از هر دو طرف مسدود می‌شود.

دادستان پاکدشت اضافه کرد: متاسفانه در مسیر دیگر کامیون، یک دستگاه سمند با چهار نفر سرنشین در حال عبور و گذر به سمت پاکدشت بوده که عرشه پل روی سمند سقوط و راننده سمند در همان لحظه سقوط بر اثر جراحات و صدمات زیاد فوت می‌کنند و سه نفر دیگر مصدومین توسط اورژانس جهت مداوا و درمان به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل می‌شوند که دو نفر دیگر از سرنشینان نیز فوت می‌کنند.

وی تصریح کرد: حدودساعت ۵۶ دقیقه بامداد مسیر مشهد به طرف تهران و همچنین مسیر تهران به مشهد در ساعت ۳ بامداد بازگشایی شد و اکنون مشکلی در تردد وجود ندارد.
منبع:میزان
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.