تغییرات گسترده موتور دوکاتی ۲۰۱۸ برای مسابقات موتو GP +عکس

0

لورنزو: موتور ۲۰۱۸ دوکاتی به استایل راندن من نزدیک‌تر است

خورخه لورنزو، موتورسوار تیم دوکاتی، پس از اولین روز تست‌ پیش فصل موتوGP از عملکرد موتورش راضی بود؛ چراکه عقیده دارد به شیوه و سبک راندنش شباهت بسیاری دارد. لورنزو عقیده دارد که موتور جدید سرعت بیشتر و عملکرد بهتری در پیچ‌ها دارد؛ چراکه از گذشته مشکل اصلی موتورهای دوکاتی، گردش در پیچ‌ها بوده است.

لورنزو که دومین فصل خود را با تیم دوکاتی سپری می‌کند، در اولین روز تست‌های پیش فصل، تنها با فاصله ۰.۰۳ ثانیه از هم‌تیمی خود یعنی آندرا دویدسیوزو در رده سوم جای گرفت.
لورنزو: موتور ۲۰۱۸ دوکاتی به استایل راندن من نزدیک‌تر است

وی دراین‌باره می‌گوید: موتور جدید سریع‌تر از نمونه پارسال است که این اتفاق قدم مثبتی به شمار می‌رود. به ‌طور معمول شما برای بهبود عملکرد موتور قدیمی، وقت زیادی نیاز دارید. اما حالا و با ثبت زمان‌های سریع مزد این تلاش‌ها را می‌بینیم. همچنین موتور ۲۰۱۸ دوکاتی به استایل راندن من نزدیک‌تر است. با این موتور، گاز زودتر عمل می‌کند و با اعتماد بیشتری برای حمله به پیچ آماده می‌شوم. حالا که تجربه یک سال راندن با موتور دوکاتی را پیدا کرده‌ام، موتورم را بهتر می‌توانم درک کنم.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user8279/news/dg9hunaxoaalgne.jpg

دویدسیوزو موتورسوار دوم تیم دوکاتی درباره بهبود موتور جدید می‌گوید: ورود به پیچ و ترمزگیری نسبت به موتور سال گذشته بهتر شده است. وقتی شما موتور خوبی دارید، سخت است که بتوانید آن را دوباره بهتر کنید. بنابراین وقتی با این [موتور] روبه‌رو شدم، تامدتی هیجان زده بودم! مشخصا برای این اتفاق (بهبود عملکرد موتور دوکاتی) بسیار خوشحالم. البته ما هنوز راه درازی را در پیش داریم؛ چراکه هنوز بخش‌های منفی زیادی وجود دارند و می‌بایست فورا تغییر پیدا کنند. بنابراین کارهای آینده ما از همین حالا مشخص است و باید سخت برای آن تلاش کنیم.
لورنزو: موتور ۲۰۱۸ دوکاتی به استایل راندن من نزدیک‌تر است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.